Spellingcontrole Office 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Ik heb de engelse versie van office 2000 Pro. Alleen krijg ik de nederlandse spellingcontrole niet voor elkaar. Ik weet dat ik een bepaald bestand hiervoor moet downloaden en heb dit vroeger wel gehad maar kan het nergens vinden. Weet iemand welk bestand dit is en waar ik het kan downloaden?

Alvast hartstikke bedankt

:cool:

bij een legale versie van MS Office worden
alle translators geleverd, Het is een kwestie
van installeren of na-installeren. Via de website van
Microsoft kunnen eventuele updates na invulling van je
serienummer worden gedownload.

Ik weet dat dit bij legale vesries het geval is, maar die heb ik niet. Ik heb deze versie gekregen van een vriend.

Daarom zoek ik dat bestand nu.

Ik begrijp echter uit de reactie dat er van uit wordt gegaan dat iedereen met legale en regeristreerde software werkt.

Ik ga nergens van uit. Ik vond dit verhaaltje op een noors forum. ( ben de naam kwijt) overal elders wordt gesproken over de gratis spellingscontrole van open office. MS schijnt daar niet aan te doen.:)

Ik heb wat verder gezocht op internet en het valt mij op dat er heel veel problemen zijn met die spelling van office. Onder andere dat het afhankelijk is van de toetsenbordinstelling van windows zelf (daar was ik al uit) en je daar niet 1 2 3 aan denkt als je in Word bezig bent.

Ik zoek in ieder geval het bestand msgrnl32.dll en struin nog even verder op het net.

Toch bedankt (no hard feelings)

Groetjes

Bob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan