Spellingcorrectie bij Explorer plotseling werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
Ik weet niet ook wanneer dat begonnen is en weet ook niet waarom dat zo is maar ineens merk ik wel vooral als ik hier
met conversatie bezig ben dat mijn ''Spellingcorrectie'' niet meer werkt, hoe is dat verder in systeem oftewel bij M.Office producten geval weet ik nog niet
en heb ik nog niet gecontroleerd ...
In Internet opties en bij invoeg-toepassingen zie dat spellingcorrectie staat wel aan en/ of ingeschakeld is, nu vraag ik me ook af waarom heb ik lang Explorer update niet gekregen of gezien, heeft dat er iets mee te maken ? .... met die spellingcorrectie bedoel ik ...
 
Laatst bewerkt:
Hallo. Proberen.

Menu extra - invoegtoepassingen beheren - spellingcontrole. Daar in/uitschakelen en/of andere taal installeren.

Dan....

Welk office product gebruik je ......en welke IE gebruik je. En welke Windows versie gebruik je. Windows 8 is anders dan 7. enz enz.....
 
Laatst bewerkt:
:d Hoi hoi manamana ....dat was lang geleden heh ..

Zoals ik zei bij invoeg toepassingen staat netjes AAN die was ook niet uit,
M.Office 2007 ooit in verleden gekocht nog steeds werkt uitstekend en dus die gebruik ik nog, ik geloof helemaal niet dat M.Office wat te maken heeft met spelling's controle in hier browser enz..
Bij e-mailen speling's controle werkt dus wel, enz.. Explorer 11.0.9600.18059 versie is, heh en mijn windows7 is 64bit ultimate eigen origin. licentie versie, geen gedoe met illegale ofzo enz.. :D

Zoals ik zei het is plotseling gestopt pas vanochtend heb ik die gemerkt, en ik heb helemaal geen zin systemherstel wegens deze spellings-controle doen ...:(

KIJK -->> SC.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hooi hoi., Ja lang geleden he....

Proberen deze. Rechter Charm -- pc-instellingen wijzigen -- pc en apparaten --Typen -- 2 schuifjes naar links zetten

Of.
En vinkje.....

spelling.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ben weer :D ech ...en sorry aan het misverstand :D heb vorige comment verwijdert !

Talen eindelijk zie wel ik als ik op alle woordenlijst klikt kijk FF ... maar weet ik toch niet wat je bedoel met, pc en apparaten --Typen -- 2 schuifjes naar links zetten ... ??

SC2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wellicht moet je IE herstellen. Schuiven zal voor windows 8 zijn..... :D

Bedoel je soms.... Taal en toetsenbord.
 
Laatst bewerkt:
Ben weer en net terug heb ik van tevoren cookies opgeschoond en heb ik explorer herinstalleert, maar zie ik dat spellingcorrectie nog steeds niet werkt ... :(

Nee phuuhh dat is echt iets nu ... :( mysterie ... :(
 
Laatst bewerkt:
Ben weer en net terug heb ik van tevoren cookies opgeschoond en heb ik explorer herinstalleert, maar zie ik dat spellingcorrectie nog steeds niet werkt ... :(

Nee phuuhh dat is echt iets nu ... :( mysterie ... :(

Hier begrijp ik dus niets van.:confused:
 
:confused: Nee geloof ik helemaal niet dat in M.Office zal probleem liggen :( ...uiteindelijk net geprobeert en auto korrectie en ook handmatige zijn ze in orde ....kijk plaatje !

Spellingscorrectie.jpg

:( Nee echt rond op Internet vind ik geen een enkele voorbeeld dat geschreven is dat die verschijnsel met browser verbonden is, en / of dat spellingscorrectie in browser met Office in systeem verbonden is of zoiets ...

nog nooit zoiets meegemaakt ....
 
Laatst bewerkt:
Uuuchh jej zijn wij nu niet TE-ver gekomen ?? ............

Systeem is niet besmet, geheugens zijn in orde ( die echter in systeem heb ik voor export ! ) Explorer nieuwst is, nergens is iets vreemd's dat ik wat kan merken .........:shocked: behalve die zooitje met spellingscorrectie nu ..:confused:

Voorloppig een Mysterie zei ik toch ...
308z3bp.gif
 
Laatst bewerkt:
:confused: Nee en dat klopt ! bij Microsoft deze questie is wel bekkend maar op dit moment en volgens mij niemand aandacht op andere OS-jes en problemen heeft en op zoiets, iedereen is met windows 10 ( bah bah ! ) aanpassingen en verbeteringen bezig ...:D
 
Laatst bewerkt:
Dus weer wachten op updates waarschijnlijk. Groet van mij. :d
 
Hoi hoi hoi .....manamana en de rest ook hier bij helpmij.nl .... misschien deze INFO is voor verder andere soortgelijke toekomstige meldingen .... een ideale oplossing ... ??

Ik heb net wat ontdekt en het blijkt wel een ideale oplossing voor, maar dat is weer voor mij wat nieuw en weet nog niet hoe je die gebruiken moet
of weet ik niet hoe ik correctie voor NL inschakelen kan of hoe dat moet ..enz..
Via instellingen bij Speckie blijkt dat je voor een gewenste taal correctie in Explorer activeren kan, bovendien die oplossing voor Windows 10 geschikt ook is oftewel voor elke Explorer ook !

2s01uuq.gif
SPECKIE is HIER dus -->> KLIK SPEC.jpg

Heh manamana ik DANK je voor je vriendelijke interesse bij deze topic ... Dank je wel jonge ! :thumb:
 
Laatst bewerkt:
:d JAAAA alles nu werkt beste mensen en zo probleem is OPGELOST !
( 'tis niet automatisch maar het werkt wel ! ! )​


Spellingcorrectie enz... ( via Speckie dus ! ! ) gedownloaden taal je moet naar map C:\Users\Geb.naam\AppData\Roaming\Speckie\bin64 plakken en over bestand SDInstall64 overheen slepen
op die manier spellingcorrectie in Explorer geactiveerd word ( ! ! ), je moet nog wel via Speckie instellingen andere taal UITvinken zodat alleen maar gewenste benodigde taal overblijft ( kijk onder plaatje ! ) ...

SPECK.jpg Deze Spellingcontrole werkt veel en veel beter dan standaard invoegtoepassing bij browser ! Voorbeeld ! !.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan