spellings conntrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Ik werk met putlook expresse ik dacht 6.0 Spelingcontrole is slecht Ik moet om het goed te doen kinppen en plakken naar Wodr en dan terugzetten. Heeft iemand een suggestie ?
Vast bedankt
Maarten

als ik het wist

Ik werk met outlook expresse ik dacht 6.0 Spelingcontrole is slecht Ik moet om het goed te doen knippen en plakken naar Word en dan terugzetten. Heeft iemand een suggestie?
Vast bedankt
Maarten
Als ik het wist hoefde ik de vraag niet te stellen bovenstaande tekst met word gespeld
dag Raymond ik hoor graag je tip de spellingscontrole in dit program (iespell) heb ik gewonload maar is alleen in het engels. Misschien heb je daar ook een idee over ?
Groet
Maarten

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien lopen we elkaar mis.
Werkt de spellingscontrole in Outlook Express helemaal niet of denk je dat de spellingscontrole in Word beter is?

Als het het laatste is dan denk ik dat je er naast zit. Spellingscontrole in Outlook Express is gewoon goed hoor.

verschil

Sorry, maar in ieder geval bij mij niet anders vroeg ik het niet. Nogmaals als ik tekst in outlook controler blijven er foutren inzitten. Als ik de tekst plak naar Word IS DEZE VEEL BETER.
MAARTEN

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Okay, dan snap ik je vraag.
Ik heb dat probleem niet. Spellingscontrole werkt prima. Ik zou ook niet weten hoe dat bij jou te verbeteren daar het dezelfde software is.

Misschien is er een update programma of i.d. ? het werkt bij mij maar half n.l.
Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan