spellings controlee

• Onderwerp starter Onderwerp starter sook
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sook

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
yo

ik zit met een probleem. ik wil italiaanse spellingscontrole hebbe maar zodra ik dat doe zegt hij dat ie geen .dll bestanden (2) kan vinden. hoe kan ik de italiaanse spellingscontole krijgen?

Van de website van Microsoft :p Welke versie van Office heb je. Attentie het moet wel een legale versie zijn

dat is dus het probleem, die persoon heeft geen cd-rom drive ivm rechten en we stoppe de cd in de pc die dat wel heeft en via het netwerk kan hij de cd benaderen, maar hoe het dan verder gaat

Uit de office 2003 help:

Bewerkingen in meerdere talen mogelijk maken
Klik in Microsoft Windows op Start, wijs naar Programma's of Alle programma's, wijs naar Microsoft Office, wijs naar Microsoft Office-hulpprogramma's en klik vervolgens op Microsoft Office 2003 Language Settings.
Klik op het tabblad Ingeschakelde talen.
Selecteer in het vak Beschikbare talen de taal die u wilt inschakelen.
Klik op Toevoegen.
Als er Microsoft Office-programma's actief zijn, worden deze automatisch gesloten door Microsoft Office-taalinstellingen en wordt er een bericht weergegeven. De functies voor de taal die u hebt ingeschakeld, zijn de eerstvolgende keer dat u een Office-programma start beschikbaar.

Opmerking Als u de gewenste taal niet ziet of als u (beperkte ondersteuning) ziet staan bij een taal in het vak Beschikbare talen, moet u mogelijk aanvullende systeemondersteuning voor die taal installeren. Welke ondersteuning beschikbaar is, hangt af van het besturingssysteem dat u gebruikt.

ok ty dat werkt en dan zegt hij het grammaticabestand msgr3IT.dll en msgr3IT32.dll niet vinden.

waar kan ik dit vinden?

office update
cd
driver?

Ik denk dat het op de CD moet staan. Gebruik even de zoekfunctie. Volgens de help is Italiaans een van de talen die automatisch herkend zou moeten worden.

je heb gelijk, wordt kopen of ergens anders vandaan halen

iig bedankt, topic closed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan