Spellings controlle in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet Vut

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Als ik in Word op spellings contolle klik gaat het programma er uit.
Ook met Extra/Opties/spelling en grammatica, als ik op het tabblad klik is het antwoord. Er is een fout opgetreden.
zal ik hem maar doorsturen naar MS.
Ik krijg dan als antwoord een update maar die werkt ook niet.

Word probleem

Ik heb Word 2000
En als ik op de tab Extra/Opties/Spelling en grammatica klik is het al afgelopen.
Ook heb ik alle patches geïnstalleerd .
Op nieuw MS Office geïnstalleerd niets helpt
Wel krijg ik bij het opstarten de mededeling
Error
DLL load failed.

Is er misschien een dll die ik mis.

Word probleem

Hoi

Ik heb je instructie voor Data sleutel vernieuwen uitgevoord.
Het resultaat is het zelfde maar heb nu wel een foetmelding
die ik mee stuur.
Evenals de dll error.

Hai, :D

Dus je hebt eerst Normal.dot hernoemd en toen het resultaat bekeken?

Daarna de Datasleutel hernoemd? (Heb je jou Office versie goed nagekeken? (2000 is 9.0)

Tevens zie ik geen bijlagen met storingen.;)

Ik moet eerlijk zeggen dat beide storingen mij voledig nieuw overkomen.

Maar ik zie dat je XP draait.
Wellicht kun je even systeemherstel draaien naar een herstelpunt (Datum) waarvan je zeker weet dat Word het nog wel deed.

See Yah! :thumb:

Als ik die tweede goed lees dan lijkt er toch veel op dat je de registeropdracht niet goed uitgevoerd hebt en dat Word zijn Data sectie niet kan vinden...

Kun je eens stap voor stap uitleggen hoe jij die register aanpassing hebt gedaan?

Hier is de file van de foutmelding die door Word wordt gemaakt als het mis gaat.
Hopelijk heb je er wat aan.

Hmzz toch wel vreemd allemaal het lijkt aan de het NL woordenboek te liggen...(msgrnl32.dll)....wellicht speelt dit ook bij jou...

Om te testen:

Open een nieuw document en ga naar Extra/Taal instellen en stel bijvoorbeeld Engels in als de STANDAARD taal.

Typ wat tekst en controleer of deze ook inderdaad als Engels gemerkt wordt (Statusbalk) en druk dan eens op F7? Gebeurt het nu ook?

Als het niet gebeurt dan ligt het aan het Woordenboekenbestand..

See Yah! :thumb:

Hai Piet, :D

Aha toch het woordenboekenbestand....
Goed om te horen dat het nu is opgelost en dat je weer fijn zonder problemen kunt werken in Word!

Heel erg graag gedaan en tot de volgende ronde! :thumb: (en natuurlijk bedankt voor de geweldige terugkoppeling over deze specifieke storing)

See Yah!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan