spellingscontrole iespell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Op verzoek opnieuw deze vraag. Voor spellingcontrole in dit program klik je op het icoon ABC en dan krijg je ieSpell in een Engelse versie. Hoe krijg ik dit in een Nederlandse versie ?? Ik heb deze vraag al meerdere malen gesteld doch nog niet een antwoord kunnen verkrijgen. Wie kan me helpen. ?
Vast bedankt.
Maarten

In jou vraag waar ik in bezig was zei je niet dat de spellingscontrole in het engels was en dat dat het probleem was.
Maar goed dan moet je dat even aanpassen.
Open Outlook Express en ga naar EXTRA en dan naar OPTIES en ga dan naar het tabblad SPELLING. Daar kan je onder het kopje TAAL het juiste land/taal instellen.

PS. ik heb je berichten nagekeken en je hebt maar één soortgelijke vraag en daar was ik mee bezig. Geef voortaan aan dat het probleem is dat je van engels naar nederlands wil!

sorry

In jou vraag waar ik in bezig was zei je niet dat de spellingscontrole in het engels was en dat dat het probleem was.
Open Outlook Express en ga naar EXTRA en dan naar OPTIES en ga dan naar het tabblad SPELLING. Daar kan je onder het kopje TAAL het juiste land/taal instellen.
Geachte Raymond, sorry maar nog even voor alle duidelijkheid ! Ik praat over de spellingcontrole welke men gebuikt in de Helpmij eenheid Volgens het scherm moet iespell installeren en dat heb ik gedaan maar dit heeft toch niets met de spellingscontrole van Word of outlook expresse te maken. Ik zal wel niet zo slim zijn maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Groeten
Maarten

spllingscontr.

Raymond dank je wel !

spellingsontrole

Ik had een icoontje ABC boven in mijn werkbalk van expolorer Als ik tekst invoeg bij b.v. formulieren io sites kon ik de spellingcontroleren. Wie kan me zeggen hoe ik dat handige hulpmiddel terug kan plaatsen?

Nee, je snapt het niet.
Een nieuwe vraag openen in plaats van in een bestaande vraag door te gaan!

Zoals ik al eerder zei..open even een nieuwe vraag.
Deze wordt niet meer gelezen en ik kan je ook niet helpen!

outlook express

Hallo Ik heb ook een probleem met outlook express
De gehele werkbalk is in het Engels terwijl de spelling controle e.d. in het Nederlands zijn. Hoe kom ik van de Engelse werkbalk af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan