spellingscontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2002
Ik heb word 2000 nl maar mijn spellingscontrole werkt niet vraagt of ik de disc in de pc wil doen maar dan doet hij het nog niet
weet iemand wat het kan zijn??

Geplaatst door rieny1
Ik heb word 2000 nl maar mijn spellingscontrole werkt niet vraagt of ik de disc in de pc wil doen maar dan doet hij het nog niet
weet iemand wat het kan zijn??

Hoi,

Heb je dit al geprobeerd?

Open Word.
Ga naar menu EXTRA/OPTIES/open tablad grammatica en spellingscontrole

Zet vinkjes bij:
Grammatica controlle tijdens typen.
Grammatica tegelijk met spellingscontrolle.

Suc6.

staan alletwee vinkjes voor maar nog kan ik hem niet openen

Geplaatst door FunZip

Hoi,

Heb je dit al geprobeerd?

Open Word.
Ga naar menu EXTRA/OPTIES/open tablad grammatica en spellingscontrole

Zet vinkjes bij:
Grammatica controlle tijdens typen.

Suc6.

staat ook een vinkje voor alleen kom ik daar niet bij kan er niets in veranderen vreemd hoor

Geplaatst door rieny1

staan alletwee vinkjes voor maar nog kan ik hem niet openen

Geplaatst door Bennie
Volg deze stappen eens op.

Groetjes,
Bennie

Bennie,

mijn pc is in het nederlands heb hem nog niet zolang kan je mij helpen met de vertalling en waar ik wat kan vinden ben nieuw op dit gebied begrijp je?
alvast bedankt

Heb je een Office-CD? Of stond Word er al voorgeïnstalleerd op? Welke Windows heb je?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Heb je een Office-CD? Of stond Word er al voorgeïnstalleerd op? Welke Windows heb je?

Groetjes,
Bennie

heb een office cd 2000 en heb windows 98 se

Plaats Office2000-CD in de CD-speler. Als die niet automatisch opstart, klik je op setup in de verkenner. Klik in het venster wat je dan te zien krijgt op "Verwijderen of toevoegen van onderdelen". Ga dan naar Office-tools en klap die uit door op het + te klikken. Klik op "Proofing Tools". Klik op "Run All from My Computer" (of het Nederlandse equivalent daarvan). Klik op "Update now".

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Plaats Office2000-CD in de CD-speler. Als die niet automatisch opstart, klik je op setup in de verkenner. Klik in het venster wat je dan te zien krijgt op "Verwijderen of toevoegen van onderdelen". Ga dan naar Office-tools en klap die uit door op het + te klikken. Klik op "Proofing Tools". Klik op "Run All from My Computer" (of het Nederlandse equivalent daarvan). Klik op "Update now".

Groetjes,
Bennie

ik krijg hierna ook nog de melding kan de grammatica.....niet openen
wordt er een beetje moedeloos van doe ik het wel goed?

Ik denk wel dat je het goed, maar dat het dus aan iets ander ligt. Krijg je nog steeds die melding vann die CD? En hoe luidt de foutmelding precies?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Ik denk wel dat je het goed, maar dat het dus aan iets ander ligt. Krijg je nog steeds die melding vann die CD? En hoe luidt de foutmelding precies?

Groetjes,
Bennie

de foutmelding is kan het grammaticacontrole progamma kan niet worden gestart ik begrijp er niets van heb hem er af gehaald en opnieuw opgezet weer hetzelfde. er staan 2 talen bij mij engels en nederlands moet engels weg??en hoe doe je dat? hoop weer iets te horen

rieny

Je moet gewoon alle berichtjes doorlezen in die thread. Er staan verschillende "oplossingen".

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan