spelt installeert net niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mido

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Berichten
1
hoi,

ik heb onlangs een spel gekocht met de beide deel 1 en de expansion op 1 cd, en daarvan kan ik het eerste deel makkelijk installeren, maar als ik het tweede deel probeer te installeren, verschijnt er een ''decompressing error'', als ik dan op ''ok'' druk gaat hij weer verder en installeert hij ook. maar vlak voordat hij het hoofdmenu opent verschijnt er weer een error; hij kan de desbetreffende map niet vinden, en ik heb hem al in verschillende mappen proberen te installeren.

Dus vraag ik me af waarom deel 1 wel installeert, maar de expansion niet?

alvast bedankt voor de moeite, Mido:D
 
In dit geval heeft de computer "moeite" met decompressie, 't uitpakken wil niet vlotten.
Dat kan verschillende oorzaken hebben, te weinig schijfruimte, defragmentatie, schrijffout naar de computer of in 't laatste geval slechte cd.
Wanneer je op OK drukt zal 't instaleren wel verder gaan, maar bestaat er al een programma fout. Deze komt tevoorschijn zodra je 't programma wilt starten.

Ik ken 't spel niet dus weet niet precies waarover 't gaat. Maar voor zover ik uit je vraag kan opmaken handelt 't over een expansion cd.

Kun je 't spel ook zonder de tweede cd spelen? Dan zou ik dat eerst proberen.
Anders eerst eens fragmenteren en kijken of je wel genoeg schijfruimte hebt.

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan