Spire AMD Cooler versus Coolermaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Ik heb momenteel nog een originele Coolermaster koeler op mijn AMD 1700+ zitten. Ik heb vandaag een nieuwe Spire koeler gekregen en vroeg me eigenlijk af of er iemand ervaring heeft met dit merk en of het aan te raden is deze te gebruiken (beter koeling??).

Hey.

Ik heb een Spire ®whispherRock 3 (cool).
Met de standaard coolermaster die ik er ook op had was mijn Amd Athlon xp 2000+ 53 tot 56 graden .
Nu met de Spire cooler is mijn temp 38 tot 40 graden ,
Dus ik ben er wel tevreden ermee.;)
Grtz Oswaldo.r

Geplaatst door Steve
Als je twee merken noemt weten we niks.. :)

Coolermaster type weet ik niet, gewoon een standaard pakket wat bij een AMD CPU zat. De Spire koeler is een 5E88B3.

Ik gok dat die Spire iets beter zal koelen. Je kan er maar op één manier achter komen: de koeler op je CPU drukken en de temp als een gek in het oog houden :)

Ja zo'n antwoord had ik al een beetje verwacht ja, denk dat ik dat ook gewoon maar eens ga proberen:D

nou ik heb een amd 2600 xp en die word hoog uit maar 34 graden ;)

en is het de goedkoopste die er is

30 > 32 > 34... Hoe warm wordt ie uiteindelijk, 45°? ;)

Draai eens BurnK7.. De temp zal flink de hoogte ingaan.

waar kan ik doe downen .. mijn cpu schommelt op 32 4n 34 graden meestal als ik niet echt veel doe is ie 32 graden maar heb net ff een cpu tester gedaan

Hij doet het niet ik krijg alleen een dos schermpje te zien .. maar is het niet goed dan dat ie zo laag blijft:D

Heb intussen de Spire cooler er alweer een paar daagjes opzitten, scheelt een dikke 10 graden!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan