Splinter Cell 2 werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Menno-Man

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2004
Hallo daar, ik heb ADSL en ik speel splintercell 2 op de Pc, nadat ik de virusscanner Norton Antivirus had geïnstaleerd deed hij het niet meer op UBI.com.... weet iemand wat ik moet doen??? Ik ben pas 10 jaar en ik weet niet heel veel van dit soort dingen af dus of julle alsjeblieft een duidelijke uitleg kunnen geven, van mijn moeder mag ik de scanner niet uitzetten want dan is ze bang dat er virussen binnenkomen, dus kan het ook anders?

Alvast bedankt!

Okay, is er ook een reden waarom hij het niet meer doet? Krijg je een foutmelding? En heb je een legale versie?

Je bent 10? Volgens mij ben je dan de jongste lid hier op Helpmij.nl!

Om online te kunnen spelen moeten er poorten open staan, door je firewall wordt dit nu tegen gehouden

Voor Splintercell pandora is het:

TCP 40000 to 43000 included
UDP 44000 in input/output
UDP 45000 in input/output
UDP 45001 in input/output
UDP 7776 in input/output
UDP 8888 in input/output

Link

Maar dit zal best wel ingewikkeld in te stellen zijn allemaal voor een tien jarige
Als het goed is heeft je firewall gevraagt toen je online ging met je spel of hij splintercell toegang moest geven, hier had je JA moeten klikken

Maar aangezien het zoveel poorten zijn heeft een firewall dan ook weinig zin meer :D

Geplaatst door Paintje
Om online te kunnen spelen moeten er poorten open staan, door je firewall wordt dit nu tegen gehouden

Voor Splintercell pandora is het:

TCP 40000 to 43000 included
UDP 44000 in input/output
UDP 45000 in input/output
UDP 45001 in input/output
UDP 7776 in input/output
UDP 8888 in input/output

Link

Maar dit zal best wel ingewikkeld in te stellen zijn allemaal voor een tien jarige
Als het goed is heeft je firewall gevraagt toen je online ging met je spel of hij splintercell toegang moest geven, hier had je JA moeten klikken

Maar aangezien het zoveel poorten zijn heeft een firewall dan ook weinig zin meer :D

Maar Menno-Man heeft het hier over een virusscanner, niet over een firewall.... Of je je ook een firewall geinstalleerd Menno-Man?

:o Oeps snel lezen is ook en vak

Oke ander verhaal dus :D

Als het inderdaad een virus scanner is moet je toch eens testen door te kijken of het echt wel door de virus scanner komt dat je niet online kan gamen.
Toch even de scanner uitzetten en zorgen dat er geen mail programma draait en ook niet gaan surfen of een ander internet programma, en dan kijken of je wel op ubisoft kan inloggen met je game.

Ik geloof namelijk niet dat door een virus scanner je online gamne niet meer werkt :confused:

Edit : :) antwoord vast pas morgen want hij ligt zeker al op bed :thumb:

Jeetje.

Wat een computer taal zeg. Een jochie van 10 jaar begrijpt dat toch niet? Poorten dit poorten dat, virusscanner dit.
Trouwens, is menno je echte naam? Heb je een broer?

Ok offtopic maar goed, kan toeval zijn.

Bedoel je nou online spelen of offline?
Probeer de virusscanner eens uit te schakelen, dan ben je wel iets kwetsbaarder voor virussen, maar het is belangrijk om te weten of de scanner een soort van data vervoer tegenhoudt.

van mijn moeder mag ik de scanner niet uitzetten want dan is ze bang dat er virussen binnenkomen

Hangt er helemaal vanaf wat voor sites je bezoekt ;).
Maar ik ken het wel, moeders... Zucht...

(By the way, ik verbaas me over je leeftijd. 10?! Dan horen wij bij de jongere generatie (Me > 15) )

En heb je misschien een firewall geïnstalleerd?

(Ugh, hoe ga ik dat uitleggen :confused: )

Als je een firewall hebt (soort van internet douane) kan het zijn dat iemand misschien per ongeluk heeft ingesteld dat SP2 niet meer online mag komen. Dat kan ook. Dan moet je de instellingen even veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan