Splinter cell Convicted productcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenTV

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Berichten
8
Hallo,

Ik heb de godfather 1 gedownload en geinstaleerd maar hij doet het niet, ik krijg de melding plaats de juiste dvd en probeer opnieuw.

Ik ben in het bezit van daemon tools en heb hem gemount, wat doe ik verkeerd/ben ik vergeten ?

alvast bedankt

Jeroen

Ik heb assasins creed 2 gedowload maar ik heb geen productcode heeft iemand een linkje of bestandje die mij verder kan helpen ??

Ik heb met SPlintercell Convicted hetzelfde probleem.

alvast bedankt

Jeroen

Ik heb Splintercell convicted gedowload maar ik heb geen productcode heeft iemand een linkje of bestandje die mij verder kan helpen ??

Ik heb met Assasins creed 2hetzelfde probleem.

alvast bedankt

Jeroen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt ene no-cd/dvd crack nodig, meer kunnen we hier niet zeggen
 
email

kun je me niet even een mailtje sturen om me verder te helpen ? ik wist niet dat het illegaal was namelijk
 
Mag ook niet....

En dat het illegaal is, is toch logisch, je hebt de spellen niet gekocht maar gedownload!
 
en ?

Hij is al gedownload dus het kwaad is al geschied kan net zo goed ff gebruik van maken. en je mag me wel zeggen dat k een no dvd crack nodig ben voor the godfather??

mod edit} let een beetje op je woord keuze {einde mod edit

gemier
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik mag wel zeggen WAT je nodig hebt, maar niet linken naar de plek waar dat te vinden is.

En, een beetje minder mag ook wel, de forumregels wel eens doorgelezen?
 
Hij is al gedownload dus het kwaad is al geschied kan net zo goed ff gebruik van maken. en je mag me wel zeggen dat k een no dvd crack nodig ben voor the godfather??



gemier

Iedereen download wel eens wat :d

maar iedereen heeft ingestemd met de regels en mag dus niet over iets illegaal's prate / helpe

dus.....

we kunnen je hier niet helpe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De link naar ons forumbeleid (de 'huisregels') vind je onderaan elke pagina.

Ook even je drie topics samengevoegd; ze hebben allemaal dezelfde strekking.
 
Laatst bewerkt:
Bij de download zit waarschijnlijk een .nfo of een .txt bestand. De nfo kan je met kladblok openen. Hierin staan alle instructies.
 
zal je 1 tip geven..

dit is een hele goeie heel veel mensen gebruiken hem tegenwoordig..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan