Splinter cell conviction crached!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagle550

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Heej,

Ik heb een probleem met splinter cell conviction. Ik word uit het spel gegooid als het filmpje begint in de lift van Third Echelon. Het spel is dan helemaal niet meer actief of zo en kan hem weer op nieuw opstarten maar blijf het zelfde probleem houden. Heb ook al een keer het level over nieuw gedaan maar blijft er mee stoppen.

Configuratie:

Windows XP
Q6600
2048 ram
geforce GT8800

Nu weet ik niet of het aan mijn systeem ligt maar echt stabiel loopt het systeem niet. Dus weet niet waar het nu aan ligt. Graag hulp.

Groetjes

Aan je PC tezien kan hij hem makkerlijk aan.
Heb je het spel gekocht of illigaal?
Als je hem illigaal hebt dan moet je even kijken of je uploader een nieuwe Fixed Crack heeft gereleased.
Veel Illigale Games hebben bij de eerste upload een niet 100% werkende Crack.
Als je hem legaal hebt probeer dan eens een patch te downloaden :) als die er is ;)
Of kijk eens op de Drivers Download pagina van je Video Kaart mischien heeft die een nieuwe Driver ;)

Ten eerste al bedankt voor jullie reacties.

Oke check gedaan en computer zou het spel gewoon aan moeten kunnen.

Ik heb het spel gekocht dus daar het ook niet aanliggen.

Alle patches en update zijn gedownload van het spel.

Heb nieuwe driver voor videokaart gedownload maar dat haalde ook niets uit. Wel kreeg ik de melding na dat ik de video driver had geïnstalleerd en opnieuw had opgestart de melding dat ie van een ernstig fout was hersteld. Wat nu?

Oke probeer dit eens bij mij hielp het ook:
Ga naar : support.amd.com/us/kbarticles/Pages/ATI-Catalyst-10-4-a-Hotfix.aspx
En klik op: Catalyst 10.4a Preview for Windows XP 32-bit / 64-bit Edition (2e zin in het groen)
Download dat en installeer het.
Dan zou het eigenlijk klaar moeten zijn.
Probeer dit eens en laat weten of het werkt.
Menno

Heej,

Nou heb het geïnstalleerd zo als je zei. Maar hij knalt er nog steeds bij dat filmpje uit. Het vage is dat als ik de geheime missie's ga spelen hij het wel doet en uiteraard voor dat filmpje in die lift kan ik ook spelen.

Groetjes

Arthur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan