Splinter cell, double agent speelt niet op 8800 Nvidea series?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik heb de game splinter cell, double agent. maar zodra t spel begint valt t beeld weg, wordt zwart/diep grijs.

nu heb ik een Nvidea 8800 GTX en heb gehoord dat de game hierop niet draaid en dat Ubisoft ook geen patches ervoor released heeft. gewoon onspeelbaar dus, wie heeft hier meer van gehoord, en weet misschien in een verre uithoek een patch ervoor te vinden?

leon
( mn pc is sterk genoeg om de game aan te kunnen, daar ligt t niet aan.)

Ik heb ook de Nivdia GeForce 8800 GTX en Splinter Cell Double Agent, hier startie wel op maar de 'schaduwen' zien er niet goed uit.

o, dus je kan schijnbaar m toch met 8800 GTX spelen, al zien de schaduwen er niet zo goed uit zeg je, maar altijd nog beter dan helemaal geen beeld.
heb t gisteren nog eens 3 keer gesprobeert, maar krijg m gewoon niet aan de praat, heb m dus maar weer ge delete.
speel gelukkig nog steeds driver parallel lines, (een echte aanrader, super game!)

leon

Heb je toch de goede drivers ? het móét mogelijk zijn... op die website van Ubisoft hebben ze ook zo'n artikel geplaatst over de GeForce 8800, dat je een speciale driver nodig hebt ofzo..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan