Splinter cell Dubbel agent

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hygio
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
van isoHunt met azureus gedownload
en ik kan geen crack vinden, tenzij op sites waar je member moet zijn en daar heb ik geen zin in

Heb je dat bestand nog, met die crack? zoja zou je mij die kunnen sturen ?
k heb even de regels gelezen dit mag helemaal niet;):P

Laatst bewerkt:
Ik weet wel eem gratis site waar je hem kan downloaden maar het is tegen de huisregels volgens mij om hem hier te zeggen

uhm ff, probeerde net starforce nightmare te zoeken om te downloaden, zie ik allemaal dat nightmare je computer ala virus verslechterd
dus laat die maar, btw kwam net opt idee om crack via azureus te downloaden

uhm ff, probeerde net starforce nightmare te zoeken om te downloaden, zie ik allemaal dat nightmare je computer ala virus verslechterd
dus laat die maar, btw kwam net opt idee om crack via azureus te downloaden
ja de kans dat je een virus er mee binnen haalt is wel groot gelukkig heb ik net een versie die dat niet heeft:D zou je wel veder willen helpen maar dat moet dan over dit forum en dat is tegen de huisregels;)

ja de kans dat je een virus er mee binnen haalt is wel groot gelukkig heb ik net een versie die dat niet heeft:D zou je wel veder willen helpen maar dat moet dan over dit forum en dat is tegen de huisregels;)

je kunt toch (via dit forum) wel aan mn email komen?
voeg me dan toe op msn (als je dat hebt)

Ja, je hebt speciale programmaatjes en tooltjes, zodat er niet wordt opgemerkt, dat je een cd/dvd aan het mounten bent. ( naam kan ik niet noemen hier ).

@ Hygio, je wil geen mail van leden krijgen, zou ik even aanzetten, anders kan ik je niet helpen.

wil e de site nog weten om de crack te downloaden voor je spel is helemaal gratis.

Ik zou de site niet vertellen hier, kan het topic gelijk op slot denk ik.

hygio
Ik heb wat je wou weten ff gemailt

ontvang je um op je hotmail of op je helpmij acount?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan