splinter cell fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door VeGeTtO
alles is bina zelfde behalve mb ram!!
ik heb 128mb ram en ik heb 16 bit maar die kan ik zo wel veranderen....het probleem ligt bij mij dus bij de mb ram??

Ja dan draait de game echt niet. Jammer, het is een erg mooi spel. Je bent niet de enige hoor, ik heb hem ook liggen maar bij mij draait ie ook niet.:(

Geplaatst door VeGeTtO
't is ook een illegale... :o

Ik mag je nergens naar toe verwijzen(warez) maar mischien dat je ergens op het internet hier een oplossing voor kan vinden.

EDIT: slaat dus nergens op want je hebt te weinig geheugen.:):):):)

Die General blaat fout :) geeft duidelijke tekenen dat je videokaart et niet trekt.

Het heeft verder nix met legaal of illegaal te maken. Hij hoort dan zoiezo te doen, al dan wel of niet met patch.

We hebben et over de nieuwste generatie Unreal-engine waar SplinterCell op draait en deze eist veel systeem-power. Een TnT is het absolute minimum, maar verwacht dus niet veel.

128mb geheugen is helemaal voor een spel als dit aan een te lage kant. Windows zelf gebruikt al geheugen, evenals andere programma's (denk aan je virusscanner bijvoorbeeld).

Dit betekent dus weer dat er van die 128mb in het ''echt'' niet zoveel overblijft. Met 256mb geheugen of meer zou het al stukken beter gaan. Maar goed, dit heeft nix met die fout te maken.

Probeer eens de laatste videokaart-drivers te installeren: (Win98/ME)
http://download.nvidia.com/Windows/43.45/43.45_win9x_english.exe

En Directx9.0a:
http://download.microsoft.com/download/9/a/4/9a48d736-586e-43c9-beee-f20c151e7feb/dxwebsetup.exe

Instructies
U kopieert de downloadbestanden als volgt naar uw computer:

1. Klik op Opslaan om het programma te kopiëren naar een map op de computer. (U kunt de installatie ook direct starten door te klikken op Uitvoeren, maar deze optie wordt niet aanbevolen).

2. Voer het downloadpakket van DirectX 9.0a uit.

3. Lees de Gebruiksrechtovereenkomst. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u doorgaan.

4. Start de computer opnieuw op door in het scherm voor opnieuw opstarten op Ja te klikken.

Trouwens, een NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 wordt niet ondersteund! Et zou dus nimmer te nooit niet kunnen draaien helaas.

Er zit nix anders op dan een nieuwe videokaart aan te schaffen, mocht je persé Splintercell willen spelen. Een Geforce2 Ti kost haast nix meer en is een goeie kaart om mee te beginnen. Het hangt uiteraard van je budget af, maar dat terzijde.

Question
What are the supported video cards for Splinter Cell?

Answer
The following video cards are supported for Splinter Cell:

Nvidia GeForce2 Ti/Ultra/Pro/GTS/MX400/MX

Nvidia GeForce3 family

Nvidia GeForce4 family

Matrox Parhelia

ATI Radeon 8500/9000/9500/9700

(bron: <a href="http://ubisoft.custhelp.com/cgi-bin/ubisoft.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=gwPjtxHg&p_lva=&p_faqid=1047&p_created=1040330916&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTE4JnBfc2VhcmNoX3RleHQ9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9MyZwX3Byb2RfbHZsMT04OCZwX3Byb2RfbHZsMj0yNzQmcF9jYXRfbHZsMT1_YW55fiZwX3NvcnRfYnk9ZGZsdCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=">hier</a> )

Laatst bewerkt:
ahaa ik zie het, ik denk dat ik momenteel nog niet van videokaart veranderer, want ik kan noch zat spellen spelen!

Bedankt voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan