Splinter Cell Patch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonnilt

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Ik heb via 3dGamers een patch gedownload voor Splinter Cell, nl. de Europese versie (SCEMEA of zoiets), maar wanneer ik deze probeer te runnen breekt hij het af. Zal wel aan de patch liggen, want ik heb Splinter Cell legaal gekocht (wat ook wel in de krant mag :D).

Kan iemand me misschien ff een link geven waar ik een werkende patch kan vinden, want ik heb ISDN (dus downen duurt lang) en ik heb er geen zin in er na 20 minuten er weer achter te komen dat alle telefoontikjes voor niks zijn geweest........:rolleyes:

Weet niemand dan iets.....?

Misschien de nieuwe 1.2 patch wel? (Maar die is nog groter....:()

Ik kan 'm wel even op cdrw zetten zodat je 'm kunt proberen, dan kom ik wel een keertje langs (of jij bij mij :p) :)

Geplaatst door Sonic Youth
http://www.splintercell.com/us/patch.php
of is dit de zelfde?

Bij die links die daar staan heb ik ze vandaan, daarom vind ik het ook zo vreemd....de US-versie heb ik van UbiSoft zelf gehaald, en de EU-versie heb ik van 3dGamers.

Geplaatst door KwarK
Ik kan 'm wel even op cdrw zetten zodat je 'm kunt proberen, dan kom ik wel een keertje langs (of jij bij mij :p ) :)

Tja, valt te proberen...we gaan volgende week toch wel weer naar de sneak denk ik :D, en het is vakantie, dus ik heb wel wat tijd (alhoewel; ik moet ook nog veel 'achterstallig' werk inhalen.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan