splintercell pandora tomorrow werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
197
eerst heb ik images gemaakt van dit spel en die proberen te installerren maar toen ik ze geinstalleerd had werkte het spel niet goed (ik weet dat er op cd3 een safedisk 3 protectie staat)

ik dacht dat het door mijn images kwam dat ie het niet deed dus heb ik het spel vanaf cd-rom geinstalleerd (legale versie) maar ook dat werkte niet zelfde probleeem nl.

eerst moet ik cd 1 erin doen dan keert ie terug naar bureaublad en vraagt ie om cd3 die doe ik erin en dan komt hij bij het spel uit. dan klik ik op single player en dan keert hij weer terug naar bureaublad (zeer frustrerend) en dan geeft hij deze melding:


CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game.

eerst dacht ik dat dat lag aan mijn virtual clone drive en de viruele drive van mijn alcohol 120% programma dus die heb ik uitgezet maar nog steeds deed ie het niet

hulp is erg welkom ik snap er geen ...... van

bvd voor jullie antwoord
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb mijn maatje een mail gestuurd. Hij had dezelfde foutmelding alleen dan bij Far Cry.

Hij is ook member van HelpMij.
Wellicht kan hij je verder helpen want hij kan nu wel spelen.

Wellicht kun je ondertussen ff xzoeken met Google en/of kijken op de website van Splintercell

Groeten Daan
 
alvast bedankt voor de moeite, maar hoe heet diegene of neemt hij contact op met mij?
 
Arjan69

Heeft ook nog niet op mijn mail gereageerd dus moeten we ff afwachten...

Morgen wordt het zeker niet aangezien we in De Kuip zitten (en daarvoor natuurlijk in de kroeg)
 
CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game

En dat is met de originele of gebrande cd's?
Raar eigelijk. Het spel zou niet moeten zeuren over cd/dvd emulation drives.

Wat is je systeem precies?
 
Nou in ieder geval springt ie niet naar het bureaublad omdat je een oudere videokaart hebt. Uhm, nieuwe drivers voor je videokaart geprobeert?
Misschien moet je Splinter Cell updaten met een patch.
 
hee forza utreg zou je aub kunnen vragen aan je maatje hoe ik dat probleem zou kunnen oplossen want ik kan hem niet emailen
 
jouw probleem zit hem in clonecd en evt deamontools. met alleen uitzetten kom je er niet, je zult het helemaal van je harde schijf moeten verwijderen, wij hadden namelijk het zelfde probleem met splintercel en dat is nu opgelost
 
hartstikke bedankt dit was inderdaad het probleem.
alleen erg vervelend dat je alleen om dat spel te kunnen spelen programma's van je schijf moet gooien :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan