De volgende configuratie is in huis geinstalleerd
1)Desk top PC met Vista via een kabeltje verbonden met het modem/router
2) Laptop met XP draadloos verbonden met het voornoemde modem/router
3) Splinternieuwe laptop Compaq Presario CQ71 met Windows 7
4) Modem/router van Tele2 type DV2020
Items 1 en 2 werken al jaren perfect met het modem/router, item4.
De nieuwe laptop krijg ik niet draadloos verbonden met het modem/router. Elke keer komt de mededeling: "Er kan geen verbinding worden gemaakt met DV201AM" DV201AM is de naam van het netwerk die verschijnt in het lijstje van netwerken in mijn omgeving. Met de probleemoplosser verschijnt de mededeling "Het probleem kan niet met Probleemoplossing worden vastgesteld".
De volgende tests heb ik al uitgevoerd:
1) Norton Internet Security uitgeschakeld. Dit lost het probleem niet op.
2) De nieuwe laptop via een kabeltje met het modem/router verbonden. Internet verbinding werkt perfect!
Ik zie misschien wat over het hoofd maar ik weet niet wat. Kan iemand mij adviesgeven?
1)Desk top PC met Vista via een kabeltje verbonden met het modem/router
2) Laptop met XP draadloos verbonden met het voornoemde modem/router
3) Splinternieuwe laptop Compaq Presario CQ71 met Windows 7
4) Modem/router van Tele2 type DV2020
Items 1 en 2 werken al jaren perfect met het modem/router, item4.
De nieuwe laptop krijg ik niet draadloos verbonden met het modem/router. Elke keer komt de mededeling: "Er kan geen verbinding worden gemaakt met DV201AM" DV201AM is de naam van het netwerk die verschijnt in het lijstje van netwerken in mijn omgeving. Met de probleemoplosser verschijnt de mededeling "Het probleem kan niet met Probleemoplossing worden vastgesteld".
De volgende tests heb ik al uitgevoerd:
1) Norton Internet Security uitgeschakeld. Dit lost het probleem niet op.
2) De nieuwe laptop via een kabeltje met het modem/router verbonden. Internet verbinding werkt perfect!
Ik zie misschien wat over het hoofd maar ik weet niet wat. Kan iemand mij adviesgeven?