Sinds een paar weken hebben we adsl van speedlinq inclusief bellen. We hebben ook een draadloos modem. Alles is correct geïnstalleerd, internet verbinding doet het, speedlinq bellen doet het, gewone telefoon doet het .. alleen .. als er op het gewone analoge telefoonnummer van KPN wordt gebeld gaan ALLE telefoons over in huis: dus ook de VOIP lijn van speedlinq. We hebben er al een nieuwe splitter tussengezet .. helaas zonder resultaat. Nu hebben we wel een oude telefoonlijn (zeker 50 jaar oud), kan dat de reden zijn? Het lijkt wel alsof de splitter het telefoonverkeer niet goed scheidt van het internet verkeer.
We hebben KPN hier over gebeld .. maar die zegt dat het niet hun probleem is. Kan me niet voorstellen dat beide splitters kapot zijn! De lijn werkt en ADSL werkt .. alleen.. hoe kan de gewone kpn analoge lijn ook een belsignaal geven aan de speedlinq lijn! Ik word zo langzamerhand helemaal gestoord van alle rinkelende telefoons ! :evil:
Moet is misschien een ander soort splitter gebruiken met zo'n oude telefoonlijn??
We hebben KPN hier over gebeld .. maar die zegt dat het niet hun probleem is. Kan me niet voorstellen dat beide splitters kapot zijn! De lijn werkt en ADSL werkt .. alleen.. hoe kan de gewone kpn analoge lijn ook een belsignaal geven aan de speedlinq lijn! Ik word zo langzamerhand helemaal gestoord van alle rinkelende telefoons ! :evil:
Moet is misschien een ander soort splitter gebruiken met zo'n oude telefoonlijn??