Spllen op R4 kaartje werken niet allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kolkie

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2010
Berichten
98
Hey

Vandaag een R4 kaartje gekocht van iemand voor mijn Nintendo DS Lite.
Ik heb een update gedaan voor mijn R4 kaartje.

Helaas kan ik nu nog niet alle spellen afspelen (vraagt om SAV file aan te maken) ik doe dit..
Daarna start het spel niet op (zwart of wit beeld)
Sommige starten wel op.. En sommigen krijg ik beginscherm en dan word die ineens zwart.

Weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?

Of eventueel een naam van een update? weet niet of ik de goede dan wel heb...

Thnx
 
Is het R4 ...of is R4i...of R4i Gold kaartje dat ??:confused:
En... je weet zekker hoe je op kaartje nieuwe kernel ( update ) instaleren moet ?
 
Laatst bewerkt:
Het is een R4 Revolution for ds (NDSL/NDS) (staat er op)

De update is gewoon downloaden en uitpakken op de sd kaart? toch

Teminste.. alles werk .. een aantal spellen doen het wel.. (1 op de 10) de rest zegt gewoon kan gegevens niet vinden (na de startpagina van het spel)

Het R4 menu kan ik ook gewoon openen..
En op mijn andere DS met DSTT Kaartje doen dezelfde spellen het wel.
 
Yep... maar je moet liever eerst oude instalatie verwijderen ( als je nieuwe hebt ! ) en pas dan nieuwere gewoon naar kaartje uitpakken ...
ALS je inderdaad spel niet afspelen kan, dan of spel beschadigd is of is voor R4 niet bestemd ....:confused: mag ik weeten om welk spel die gaat? ik heb namelijk ook DS en DSi XL en een hoop speletjes er op misschien toevallig dezelfde heb ik ook ?
 
ik heb er al een aantal geprobeerd..

Carnival.
3 met de naam tetris (en iets)

Een hele hoop.

Heb een spellenpakket van 20gb gekregen van een collega die ook een R4 kaartje heeft.
Volgens mij heeft hij gewoon een pakket DS spellen van internet gedownload.

De spelletjes die op het kaartje staan (zoals ik hem gekocht heb van iemand) die doen het wel. En sommige die ik er op gezet heb.

Bij andere krijg je ineens een wit scherm... word er gek van dat het niet lukt... GRRR

Thnx for helping by the way... :D
 
Collega heeft er een andere software opgezet.. (ik kon zelf blijkbaar de goede niet vinden) 1.1.7 ofzo staat er nu op..

Maar goed hij werkt nu redelijk..

Mensen die een DS hebben en een R4 kaartje willen kopen kunnen het beste een DSTT kaartje kopen.. Meer updates en dus nieuwere spellen kunnen spelen (Advies van mijn Collega.)

Thnx anyway ROYONIX
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan