een paar dagen geleden heb ik ingesteld dat ik bij het opstarten een wachtwoord wil invoeren als gebruiker. dit ging prima totdat ik mijn pc vanavond opnieuw startte. bij het invoeren geeft de pc aan dat het wachtwoord niet klopt, wat absoluut niet mogelijk is aangezien ik 100% zeker weet dat ik het zelfde wachtwoord gebruikt heb als ik voorheen gedaan heb. kan ik toch in mijn pc komen om dit te wijzigen/uit te schakelen?
er is enigzins haast bij!
bij voorbaat dank.
Een geweldige manier waarbij je zonder het aanpassen van het wachtwoord de computer binnenkomt. Nadat je deze tutorial hebt uitgevoerd kan je voortaan inloggen met het wachtwoord 'god'. Het oude wachtwoord blijft ook geldig.
Zorg dat je een lege CD bij de hand hebt, en download het ISO-bestand van DreamPackPL hier:
http://rapidshare.com/files/92000816/dpl.zip. Brand de image op een lege CD met bijvoorbeeld Nero.
Laat na het branden de CD in de drive zitten, en start de computer opnieuw op. Je krijgt nu 'Windows 2000 setup' te zien. Er staat dat het voor Windows 2000 is, maar het werkt ook op XP.
Als het klaar is met het laden, druk je op [R] om DreamPackPL te installeren. Daarna druk je op [C] om de recovery console te openen. Kies nu het cijfer van de goede Windows-installatie, vaak is dat [1]. Het is nu ongeveer zoals hieronder:
Backup je orginele sfcfiles.dll door het volgende in te typen:
ren c:\windows\system32\sfcfiles.dll sfcfiles.dll.bak
En kopieer de gehackte sfcfiles.dll van de CD naar de system32 map op je PC met dit commando (waarbij D: je cd-drive is):
copy d:\i386\pinball.ex_ c:\windows\system32\sfcfiles.dll
Je bent nu klaar. Typ exit om af te sluiten, haal de CD eruit en start je PC normaal op.
Typ in het wachtwoord veld van welk account dan ook dreamon. Er opent zich een venster. Klik met je linkermuisknop op de gradient, zoals in de onderstaande afbeelding. Ga naar het menu 'Commands' en kies voor 'Commands settings'
Hopelijk vond je deze tutorial een beetje leerzaam. Ik vind het in ieder geval een van de beste manieren om een Windows XP PC binnen te komen. Nog een fijne dag