Spontaan uitschakelen, en dan dus niet altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
leek even goed te gaan, maar helaas toch niet....

als ik nu weer bij opstarten kijk bij die hulpprogramma's zijn er toch weer een aantal aangevinkt, bijv. ctfmon en googletoolbarnotifier

weet iemand hoe ik die biljvend kan uitschakelen?

nog even gezocht op dit forum en daar vond ik voor ctfmon al een oplossing

Hallo Ivo.
Als je ctfmon.exe gemakkelijk uit het opstartprogram wilt verwijderen ga je naar
Start--Configuratiescherm--Landinstellingen--Talen--Details--Geavanceerd--en bij
Systeemconfiguratie zet je een Vtje .
Zo verwijder je ctfmon.exe niet , het wordt alleen uitgeschakeld

(door Riba)

ik zie dat je al heel lang bezig bent en jij wil het natuurlijk ook wel een keer af hebben.
ik raad je aan om je Windows opnieuw te installeren, ls je dit zelf niet kunt of jezelf daar mee niet vertrouwd vraag iemand van je fam of vrienden. er is vast wel iemand die dat kan.

nu over je bestanden, Brand het op een DVD of gebruik een Exstande USB harddisk. wat je ook kan doen is als je meer partiets hebt(verschillende schijven) kun je ook 1 schijf helemaal leeg maken en daar je bestanden op zetten die je wil behouden.

Ik persoonlijk denk dat je computer te veel dingen tegelijk opstart als eerste keer.
door dat er zoveel processen tegelijk op starten zou je pc vast lopen, en dan krijg je misschien wel zwart beeld door.

Groeten KingShift

ook windows opnieuw installeren heeft niet mogen baten.

Heb nu een andere computer staan en van iemand een externe schijf waarin mijn oude schijven zitten, dus ben niets kwijt.

Mijn computer gaat naar de reparateur, ws is het moederbord stuk.

dank voor jullie meedenken iig

gr. Ellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan