Spontane reboot :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jscharenborg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2003
Berichten
4
Hallo mensen,

Ik heb wat problemen met me Pc, maar ik heb geen id waar het aan ligt.

#1: Mijn pc heeft last van spontane reboots, terwijl ik gewoon aan het werk ben ik in Windows. Als de computer maar een paar bewerkingen tegelijk uit moet voeren gaat hij al rebooten. Ik heb wel pas geleden het virus w32.pifi.a (w92.pifi.a/ pifi.a) op met computer gehad, maar dit is er inmiddels weer af, misschien dat het hier iets mee te maken heeft? het virus is er wel af, maar het rebooten blijft doorgaan. Weet iemand waar het iets mee te maken kan hebben?


#2: Een anders probleem dat ik heb , is dat de pc totaal niet kan samen werken met anti virus programma's. Hij geeft dan constant foutmeldingen of gaat gewoon vast zitten. Weet iemand hoe dit kan?

#3: Telkens als ik de pc opnieuw opstart krijg ik het volgende bericht twee maal te zien: "Het bestand SYSTEM32.EXE is gekoppeld aan de ontbrekende uitvoer KERNEL32.DLL "
Hoe kom ik hier vanaf?

Alvast bedankt bedankt voor de tips!,

Joost Scharenborg
 
Laatst bewerkt:
voor wat betreft deel 2 van je post: je stelt dat je pc niet kan samenwerken met antivirusprogramma's. Je hebt er toch niet meerdere tegelijk in functie, dat geeft nl conflicten ( ze gaan elkaar als virus zien).
Één goede virusscanner should do the job, daar kan geen enkele pc last mee krijgen.
 
Nee , ik heb er maar 1 tegelijk, maar NORTON en mc afee (of hoe je het ook schrijft) geven beide problemen... Ook kapersky (?) heb ik geprobeerd, maar dat werkte ook niet..
 
Als je voorlopig veilig wil blijvenneem dan even AVG.
deze doet het altijd is mijn ervaring. Ik heb hem al op zeer slechte PC's gezet. Hij is gratis en best goed.
www.grisoft.com
 
Ik heb em gepost..
Maar kan dat spontane rebooten daar ook iets mee te maken hebben denk je ?
 
Even afwachten. Er is iig veel troep vanafgehaald. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan