Spontane Reboot Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferraria

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2003
Berichten
10
XP REBOOT NOG STEEDS SPONTAAN

Ik heb sinds kort een nieuw moederbord met processor cooler en geheugen,
En sinds dien reboot mijn pc regelmatig, heb al het geheugen en de voeding vervangen maar niets hielp.
Er zit een MSI KT4V moederbord in met een athlon 2400 + processor en 512 mb ddr ram geheugen.
Ik heb ook al heel het programma JV16 power tools doorgelopen, maar niets helpt. extra hard ware in de pc is een liteon cd brander en een NEC DVD brander, zodra ik deze gebruik komt het bijna altijd tot een spontane reboot

Wie kan mij helpen
Alvast bedankt
 
Windows XP schakelt zichzelf namelijk uit als hij ontdekt dat er iets fout is. Oplossing is even naar je Configuratiescherm te gaan.

Systeem > Geavanceerd > Opstart en herstart instellingen > De computer automatisch opnieuw opstarten.

Even uitvinken.
 
Heb ik ook al gedaan en krijg wel de blauwe scherm met foutmeldingen maar die zijn niet constant het zelfde bv:
KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR of
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en dan ook de melding dat hij bezig met het starten van een fysieke geheugendump
 
Alles geprobeerd en niets ging goed, heb mijn oude moederbord er weer in staan met het oude geheugen en wil nu kijken of ik er 2000 op kan zetten maar na de opstart diskettes krijg ik toch weer een error:
0x0000001E(0xC0000006,0xBFFBBBBE,0x000000,0x485AB0cE
KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
***Addres BFFBBBBE base at BFFA2000, DataStamp38441c2a-setupdd.sys

En eerder nooit problemen gehad met dit moederbord, heb er nu alleen een dvd brander extra er in zitten.
Ook als ik er de brander uithaal en opnieuw windows erop probeer te installeren geeft hij nog een error melding
 
Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt voor de reactie, het probleem is opgelost : Het probleem zat in het geheugen dat gaf een conflict met het moederbord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan