spoolwin32spl

• Onderwerp starter Onderwerp starter luden
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Op mijn laptop met vista staat er in de logboeken bij systeem regelmatig een waarschuwing met als bron "spoolerwin32spl" met de volgende vermelding:
Kan een bestaande printerverbinding niet opnieuw openen omdat de configuratiegegevens niet ui registersleutel S-1-5-18\printers\connections kunnen worden gelezen. Kan de registersleutel niet openen. Dit kan optreden als de registersleutel bescadigd is of ontbreekt, of als het register niet meer toegankelijk is.
Ik heb dit op mijn laptop met vista die in netwerk staat met mijn desktop met xp. Mijn printer hangt aan mijn desktop en ik deel deze met mijn laptop. Netwerk werkt en printen lukt ook alhoewel dat wel even duurt (ongeveer half minuutje vooraleer hij reageert om bv een word-doc af te drukken)

Niemand een verklaring? Is het trouwens normaal dat het vrij lang duurt alvorens vb Word reageert op een printopdracht wetende dat de laptop met vista in draadloos netwerk staat met de xp-desktop waaraan de gedeelde printer hangt?

Hoi !

Tijdsduur lijkt me niet abnormaal bij een draadloze verbinding !

Dezelfde configuratie bij mijn bedrade netwerk duurt ook zo'n 20 sec.

Ik zou de waarschuwing gewoon negeren zolang alles werkt en je geen malfunctions hebt.

Greetz,

Harry.

Hoi luden,

Ik heb een 2de hands printer aangeschaft en deze krijg ik op mijn systeem niet ana de praat. in het systeemlogboek staat precies dezelfde melding als jij weergeeft. Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen:

Reageer aub in het door mij aangemaakte onderwerp:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2332717#post2332717

Melding in logboek is:
Kan een bestaande printerverbinding niet opnieuw openen omdat de configuratiegegevens niet uit registersleutel S-1-5-18\Printers\Connections kunnen worden gelezen. Kan de registersleutel niet openen. Dit kan optreden als de registersleutel beschadigd is of ontbreekt, of als het register niet meer toegankelijk is.

Luden,

Als je je register opend, bestaat die sleutel (S-1-5-18\Printers\Connections) dan?
en zo ja wie hebben allemaal rechten op die sleutel?
en welke rechten hebben ze dan (minimaal read benodigd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan