Spotify problemen... HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamefreak23

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Hallo
Ik heb sinds 2 dagen een probleem met spotify.
Ik was gewoon muziek aan het luisteren todat Spotify een pop-up liet zien dat ik moest betalen omdat ik de 10 uur gratis premium versie heb overschreden. Terwijl ik daar nooit om gevraagd heb!
Foto van pop-up:
Bekijk bijlage 172814
Ik kan nu dus alleen de muziek die ik op mijn computer heb gezet luisteren , wat ik erg vervelend vind , want ik wil gewoon Billboard top 100 luisteren!!!

Hopelijk hebben jullie een oplossing

P.s. ik weet niet of dit mag volgens de regels , aangezien dit niks met Windows 7 te maken heeft....

Hoi

Je bijlage werkt niet.. dus kan niet zien wat het probleem is.
Maar in plaats van op deze mooie site een account aan te maken.
Had je denk ik beter een mailtje naar Spotify kunnen sturen..
Niet slecht bedoelt, maar je probleem ligt bij hun en je account.

het staat er toch...je hebt de gratis 10 uur opgemaakt en nu moet je betalen.
wat is daar zo vreemd aan?

TS heeft een gratis versie van premium gebruikt en niet de gratis versie met reclame erin.
Daar zit het verschil in.
De ene betaal je (premium) en de andere is met reclame gratis.

Simpel. Als je betalend gebruiker bent is de melding onterecht en dien je je bij Spotify zelf te melden. Zij kunnen dit voor je oplossen. Ben je gratis gebruiker dan moet je ofwel upgraden naar betaald of tot volgende maand wachten.

Gezien het bericht kennelijk bij Puppie ook.

Ik ben een GRATIS gebruiker en ingelogd via Facebook. Heb Spotify idd al een mail gestuurd maar niks gehoord... Daarom vraag ik het maar hier....

EDIT:

Facebook of Spotify heeft mijn probleem opgelost , ik kan weer muziek luisteren!

Toch bedankt voor alle reacties!

Bumb. Werkt weer niet :(
Weer mail gestuurd en nog steeds geen reactie. Zelfs gebeld ( dacht dat het dat het nummer van Spotify NL was ) , bleek het TMF te zijn , een vrouw zei: Spotify Nederland heeft geen telefoonnummer en wij kunnen u niet verder helpen. Goedendag. En ze hing op.
Spotify deed het AL-TIJD goed , en sinds 5 keer moet ik steeds wachten tot ik weer MAG gebruiken... JAMMER DIT SPOTIFY!

Misschien hebben jullie nog meer tips? Herinstallatie werkt niet.

Zoals je ziet in je tweede bijlage gebruik je een free account. Dit is inderdaad beperkt tot 10 uur per maand. Waarom Spotify daar nou weer de schuld van krijgt weet ik niet, dit vertellen ze je namelijk eerlijk en duidelijk bij het aanmaken van een account. Brood bij de bakker is tenslotte ook niet gratis, en geen enkele bakker geeft je 10 broden per maand voor niks.

Conclusie: Of wachten tot de maand om is, of betalen, of de CD's weer in de winkel gaan halen.

5 euro in de maand (unlimited) maandelijks opzegbaar, hoe makkelijk wil je het hebben?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan