Spotify vanaf mobiel over mijn geluidsinstallatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Is er op de een of andere manier een mogelijkheid om het geluid van Spotity vanaf mijn mobiel over mijn stereo installatie te laten gaan?

Dit is met wel gelukt vanaf mijn computer maar ik zou dit ook graag willen doen vanaf mijn mobiel maar ik weet niet hoe. Is dit mogelijk met Chromecast of d.m.v. iets anders?

Ik hoor het graag.

U kunt een draadje gebruiken. Of als de stereo een app heeft, de app gebruiken.
Welke stereo heeft u?

Hoe heb je het vanaf je computer gedaan? Misschien dat het op dezelfde manier mogelijk is met je telefoon.

Mijn stereo heeft geen mogelijkheid om apps te gebruiken en het is een Sony STR-DG510 versterker / receiver.

Ik heb een WIDAC gekocht en deze in het netwerk gehangen en op mij radio aangesloten. D.M.V. het programma stream what you hear kan ik nu elk geluid van de computer streamen naar de radio.

Op mijn mobiel heb ik nu BUBBLEUPNP geïnstalleerd en daarmee kan ik nu ook, via de bovenstaande Widac geluid streamen maar volgens mij geen Spotify.

Doe ik iets verkeerd of moet je iets anders doen om Spotify over de radio te kunnen horen?

Bedankt voor je antwoord maar dit betreft een stream methode via bluetooth en daar zijn natuurlijk ook dingen voor te kopen die ik aan mijn radio kan hangen maar denk je dat dit wel werkt want waarom zou het via de Wifi niet werken?

omdat je via bluetooth al het "audio verkeer" streamt, en via WiFi moeten de spelers het zelf inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan