Spotnet haalt niet genoeg PAR files binnen om te repareren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
470
Sinds FTD uit de lucht is gebruik ik Spotnet.
Sinds enige tijd merk ik op dat, zodra bv. de film binnen is en er de tekst complete achter verschijnt, er nog steeds alle ingepakte files in de downloaddirectory staan, en het film niet compleet is. Er staan dan ook maar weinig (te weinig dus) par files bij. Want als ik daarna de volledigheid check met quickpar en hem dus alsnog wil repareren komt hij altijd par bestanden tekort. (welke ik dan apart weer met Newsleecher binnen moet halen) Het lijkt er dus op dat Spotnet te weinig par bestanden download om de film te kunnen repareren. Weet iemand hoe dit in te stellen is dat hij standaard meer par bestanden binnenhaalt? Van mij mag ie alle par files binnenhalen die voor die film beschikbaar zijn, als hij 'm maar volledig repareerd.

Alvast bedankt voor jullie reacties !!

Mvrgr. Mark
 
je zou eens kunnen gaan denken over een payserver
die zijn altijd compleet
 
Payserver en FTD World = altijd succes :thumb:
 
je zou eens kunnen gaan denken over een payserver
die zijn altijd compleet


Bedankt voor je snelle reactie !!
Je begrijpt me denk ik niet goed, want ik maak nl. gebruik van een payserver (Eweka) en het is ook niet zo dat de par bestanden niet beschikbaar zijn want dat zijn ze juist wel.
Het probleem ligt 'm er juist in dat Spotnet niet genoeg par files binnenhaalt om de desbetreffende film te repareren. Hij geeft dan uiteindelijk aan dat de film compleet is binnengehaald terwijl de film helemaal niet compleet is. Als Spotnet de film goed heeft kunnen repareren verwijdert hij meteen alle ingepakte files, maar lukt hetSpotnet niet om de files te repareren dan laat ie alles staan en geeft toch de melding complete, terwijl de film helemaal niet compleet is.
Mij is toen opgevallen dat Spotnet dus maar 1 of 2 par files mee downloadt en daarmee alles wil repareren. Dit blijkt dus vaak niet voldoende. Waarom haalt spotnet niet alle par files binnen en gebruikt wat ie nodig heeft? Dát wil ik dus in kunnen stellen.
 
spotnet gebruik ik al tijden niet meer, veel te traag met de database, downloaden daarmee deed ik al helemaal niet.
gebruik lauter en alleen ftd world/spotplanet en een losse leecher.
Werkt altijd.
 
helemaal met sjakie eens ftdworld en spotplanet in combo met grabit en payserver eweka is altijd goed
 
Laatst bewerkt:
Spotnet gebruikt intern SABnzbd om te downloaden en repareren. Standaard komt Spotnet met een oudere versie van SABnzdb. Je zou kunnen proberen om met een nieuwere versie te gaan werken, bijv. "SABnzbd 0.7.5 voor Spotnet". Dit kun je vast wel ergens vinden.

Je kunt natuurlijk ook SABnzbd apart installeren en daarmee downloaden.
 
Oké... nou weet ik waar ik het een beetje moet zoeken.
Ik ga eens kijken hoe FTD World werkt samen met Newsleecher want die heb ik nog geëinstalleerd staan van FTD.
En ik ga ook eens kijken naar het advies wat jij me geeft M4RCO. Ik heb meerdere pc's dus kan het beide tegelijkertijd proberen. Ik laat jullie hier nog weten wat mijn ervaring met beide mogelijkheden is.

In ieder geval bedankt voor jullie snelle reacties / adviezen !!

Mvrgr. Mark
 
Hier ook: FTD World (indexeert Spotnet, dus aktueel), Eweka en AltBinz. Bijna nooit problemen met compleetheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan