Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor011259

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2010
Berichten
48
Hey hallo, ik heb spotnet gedownload, en omdat ik UPC heb heb ik bij de configuratie dus UPC ingevult, programma gestart en hij gaat direct zoeken naar de spots met een snelheid van 2 KB, inmiddels heb ik eweka geactiveerd en omdat spotnet ook eweka ondersteunt wil ik eweka in de configuratie zetten.

Maar nu mijn probleem, ik krijg spotnet niet onderbroken hij blijft zoeken naar spots(de spots zijn nog niet volledig ge update)ik heb spotnet verwijderd in het configuratie scherm en opnieuw geinstalleerd maar nu slaat hij zijn setup over en gaat direct weer zoeken, prg verwijderd met uninstall en weer geinstalleerd maar gaat weer direct zoeken.

1.Hoe krijg ik spotnet helemaal verwijderd of
2.Hoe kom ik weer in zijn setup

Beste allemaal bedankt alvast mvg Cor.
 
C:\Program Files (x86)\Spotnet
voor mij staat er in deze map het bestand spotnet.exe.config als ik deze open staat er ergens in firstrun en als ik de waarde op 1 zet denk ik dat hij weer helemaal gereset is.
 
Sorry voor de late reactie.

Het is wel een langverhaal maar misschien dat iemand er wat aan heeft.:d

Ik heb van alles gedaan maar het lukte niet, ik heb op een andere pc spotnet geinstalleerd en gelijk de gegevens van eweka ingevuld, de pc ging op een veel hogere snelheid de spots zoeken en downloaden.

Op mijn labtop waar ik spotnet het eerste op had geinstalleerd met de configuratie voor UPC staat op de c schijf de map programmafiles met een spotnet mapje erin maar wat ik niet wist dat op de c schijf een mapje stond met de naam programmadata en daar staat ook een mapje met spotnet, nou heb ik het mapje spotnet in de map programmadata gedeleted en daarna kon ik weer opnieuw het spulletje installeren en kon ook eweka selecteren hé hé.


:mad:===>maar nu komt het<===:mad:
Op de laptop: Het werkt nu wel maar hij houd zijn spots niet vast, gaat telkens weer alles ophalen. Ik denk slim te zijn: ik heb de map van die andere pc gehaald en geplakt op de laptop hééé dat werkt hij houd zijn spots vast, maar niet constand, de ene keer kan ik het prg sluiten en weer openen heeft dan zijn spots vast gehouden maar als ik later dit weer doet dan houd hij ze niet vast en begint opnieuw. Nou schiet mij maar lek.
ik plak nu steeds dat mapje van die ene pc in mn laptop dan hoeft hij niet alles meer te zoeken.

Heeft iemand een idee, mijn dank is dan 1.80 mtr lang en zeer erkentelijk.
MVG Cor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan