spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

smantt

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Hallo,

ik ben nog nieuw in het gebruik van nieuwsgroepen etc, maar door wat lezen begrijp ik het al een beetje.
Nu heb ik Spotnet als en heb ik begrepen dat Ziggo een gratis nieuwsgroep heeft..waar ik op uit maak dat ik deze kan gebruiken bij Spotnet?
Bij het startscherm van Spotnet moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord invullen, maar nu weet ik niet precies wat dit zou moeten zijn..
kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

heb je je geregistreerd bij spot net ,en heb je al een downloader zoals grabit???

Ja ik heb grabit, maar ik dacht dat Spotnet ook een downloader was? Nee, niet geregistreerd bij spotnet..

spotnet
server vul je in news.ziggo.nl
en gebruikers naam en wacht woord van je ziggo

via die site ben ik bij spotnet gekomen, maar er wordt niet uitgelegd vanwaar de gebruikersnaam en wachtwoord komen.
Van Ziggo heb ik ook al verschillende dingen geprobeerd (router wachtwoord, mijnziggo en zelfs email), maar niets klopt volgens spotnet..

Vrij vaak gedonder met Ziggo Usenet en daar komt bij dat deze een bere lage retentie hebben en een waardeloze snelheid.
Ik raad je aan gewoon een payserver als Eweka of XLNED te nemen. Kost wel wat maar dat haal je dubbel en dwars terug !!

Oke, bedankt. Misschien een onnozele vraag maar zijn er veel rencente films in HD te downloaden via Eweka of XLNED?
Ik heb namelijk een tv met HD wat ik dan ook graag gebruiken wil!
---
Oeps, het heeft daar natuurlijk niets mee te maken! Is er in het algemeen al veel te downloaden in HD?

Laatst bewerkt:
:thumb:Als je je dan toch begeeft op het interessante pad van usenet overweeg dan ook eens de aankoop van een mediaplayer. dit is een apparaatje met of zonder harde schijf dat je met een HDMI-kabel aansluit op je tv waarmee je je mooiste (HD) films rechtstreeks op je tv kunt afspelen.
Zeker de moeite waard bij een Full-HD tv!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan