Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Goedemiddag

Wat ik ook probeer ,steeds als ik Spotnet 1.8.1 probeer te installeren krijg ik steeds de melding van 502. Ik word er niet goed van Ik heb zelf Hitnews als provider en daar heb ik een ander wachtwoord aangemaakt. Dus alles zou goed moeten zijn. En ja, ik heb ook 1.7.1 geprobeerd en ook 2.0 maar dat wordt afgeraden. Maar ook die doet het niet. Dus wat doe ik fout..??
 
502 betekent 'Bad Gateway error'. Is het niet een fout bij de provider Hitnews waar je mee verbindt?
 
Ok ,dan ga ik dat morgen proberen. Ik heb nu helaas geen tijd meer. In ieder geval bedankt voor jullie moeite
 
Wat betreft Snelnl gaat dit niet omdat ik als provider Hitnews heb. Wat betreft Spotnet 1.9.0.5. ,die heb ik geinstalleerd. Dan moet ik me aanmelden en heb ik als provider " Anders " . Dan vul ik de Headerserver, Downloadserver en Uploadserver in. Daar achter vul ik in.. news.hitnews.com met alle poorten op 119. Vervolgens vul ik mijn gebruikersnaam in en wachtwoord en krijg de melding Header server 502 Authentication Failed (502). Dus wat doe ik fout.??
 
Dat staat toch in de foutmelding die je krijgt..?
Authentication Failed betekent dat of je gebruikersnaam of je wachtwoord niet correct is...
Anders bel je toch met Hitnews en vraag je om een password reset..?
 
Wat denk je wat ik gisteren gedaan heb?? Maar dat heb ik in de vorige mail al gezegd. Ik weet dat het een gebruikersnaam of wachtwoordfout is, maar als ik een nieuwe aangemaakt heb en ik wil me inloggen bij Spotnet dan lukt het niet. Dus ik ga nu nog een keer een andere gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen..
 
Je moet de server bij Hitnews wel de tijd geven om te updaten...
Anders gezegd, als je een nieuw wachtwoord aanmaakt moet je niet 2 minuten later al proberen in te loggen want dat gaat niet lukken...
Geef het een uurtje de tijd om de wijzigingen te verwerken.
 
ok,gaan we dat proberen. Ik heb zojuist mijn wachtwoord weer verandert . Bedankt voor je tijd
 
Wat betreft Snelnl gaat dit niet omdat ik als provider Hitnews heb.
Het gaat ook niet om Snel.nl maar om de correcte fout informatie.
En die zegt inderdaad dat je login gegevens onjuist zijn.
 
Spotnet via hitnews doet het nog niet. Maar als ik bij provider "KPN " intik dan krijg ik ineens alles te zien bij spotnet. Maar als ik bijv. een artiest zoek ,dan doet hij dat niet en hij geeft ook aan "geen spots gevonden ". Dus zoeken we en wachten maar even verder...
 
Heb je onder het zoekveld wel de optie "uitgebreid" aangevinkt?
De zoekfunnctie werkt verder prima.
 
DE optie "" uitgebreid " staat aan. Als ik op bijwerken klik, dan zie je in een flits bijwerken staan, maar verder gebeurt er niks .Het blijft gewoon een wit vlak.
 
Dan lijkt het erop dat je iets invult dat echt niet te vinden is.
Ik heb er werkelijk nog nooit een probleem mee gehad.
 
Maar als ik bij provider "KPN " intik dan krijg ik ineens alles te zien bij spotnet.
Dan ben ik even benieuwd te horen wat je daar voorheen ingevuld had als provider..?
Snel.nl is uiteraard geen provider....
 
Ik heb nu KPN als provider. als je die aanklikt, dan krijg je automatisch de ingevulde servers De header server ,en de downloadserver en de uploadserver staan allen onder news.kpn.nl en alles onder de poort 119 en 4 verbindingen
 
Ja, nu, maar wat had je daar eerder ingevuld dan, want dat was mijn vraag...
Ach, laat ook maar...
 
Voor de laatste keer ,Ik had ingevuld bij provider "anders " bij de server had ik news.hitnews.eu en daarna mijn gebruikersnaam en wachtwoord ,daarna poort 119 en 4 verbindingen. Luister als je geen zin hebt om vragen te beantwoorden ,dan moet je daar niet gaan zitten of nog beter reageer dan helemaal niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan