Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik heb zojuist Spotnet 1.9.0.5 geinstalleerd. Alles ging goed ,in zoverre Spotnet is spots aan het zoeken en blijft maar zoeken. Maar vind niks. Ik krijg zelfs Spotnet niet verwijdert van de pc, zonder dat ik hem normaal afsluit. Kan iemand mij een versie van Spotnet geven die het wel doet.??. Mijn provider is Hitnews en deze werkt goed.
 
Versie 1.9.0.5 is de goede versie.
Er zal dus iets anders aan de hand zijn waarom deze bij jou moeilijk doet.

Denk er wel aan dat bij de eerste keer starten het vullen van de database best een tijdje kan duren.
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat weet ik, maar als hij al een kwartier,20 minuten bezig is ,dan moet hij toch wel klaar zijn. En hij blijft steeds hetzelfde herhalen
 
Spotnet zuigt en wordt gemodereerd, je ziet dus niet alle spots.
Ik zou Spotlite erop zetten, draait hier ook, werkt top en snel, zowel met Hitnews, Eweka, Tweak etc.
 
Spotnet zuigt en wordt gemodereerd, je ziet dus niet alle spots.
Ik zou Spotlite erop zetten, draait hier ook, werkt top en snel, zowel met Hitnews, Eweka, Tweak etc.

Ik heb nog nooit ook maar 1 probleem met Spotnet gehad.
 
Nee, dat heb ik ook niet. maar ik kom dit ineens tegen. Ik installeer hem gewoon ,alles is goed, maar hij blijft spots zoeken. Ik heb net spotnet er op gehad en nu heb ik wel alle spots, maar hij geeft aan dat hij spots blijft zoeken. En wat ik ook aanklik er gebeurt niks. Ik moet de pc met de hand uitzetten, anders krijg ik hem er niet af...Dus morgen weer iets anders proberen
 
Bij de allereerste keer duurt het vrij lang om die database op te bouwen.
Die berichten showt hij bij elke sectie die hij scant, dat is de reden dat het lijkt alsof hij aan het herhalen is, maar is dus niet zo.
Echter langer als een half uur mag het niet duren.
 
Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb ruim 10 minuten gewacht en het heeft zichzelf opgelost, hoop ik. Bedankt voor jullie moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan