Spraak meesturen met bureablad overname

Status
Niet open voor verdere reacties.

timtiemissen

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Goedendag,

Ik wil vanuit huis met de computer een computer overnemen op een andere locatie waaraan een fm zender is gekoppeld. Dit werkt allemaal prima. Nu het volgende: Ik wil graag dat ik ook spraak kan versturen naar de computer op de andere locatie. (Op Computer A praat ik in de microfoon en op Computer B komt dit uit de speakers) Dit krijg ik niet voor elkaar. Iemand oplossingen?

Dat zal alleen gaan wanneer het programma dat je gebruikt om die andere computer over te nemen dit ook ondersteund.
Als het wordt ondersteund zal het een instelling zijn.

Of ik moet me toch wel héél sterk vergissen, maar vlgs. mij is audio alleen eenrichtingsverkeer, dus vanaf de server naar de thuispc, niet andersom bij Extern Bureaublad / RDP.

Tijs.

Dat klopt, maar er zijn meer programma's voor het overnemen van een andere PC en TS heeft niet vermeld welke hij gebruikt.

@edmoor: Je hebt gelijk: Zou (i.p.v. RDP) logmein, teamviewer, vnc, ... kunnen zijn.

Tijs.

@timtiemissen,

Dat met dat geluid gaat niet werken, anders zou je hetgeen je wilt afspelen in een bestandje kunnen zetten op je eigen pc, vervolgens uploaden naar de remote pc en daar dan laten afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan