spraakherkenning in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo !

Tja, dat wordt zo nog wat; ik wil geen mot met de mod, als je begrijpt wat ik bedoel !

Stuur me een mailtje op m'n g-mail adres en je krijgt de link toegestuurg.

Greetz,

Harry.
Ik heb jou ook ff een mail gestuurd, hopelijk heb je de link nog. :)

Weet iemand toevallig of het met een enterprise-edition ook mogelijk zou zijn om een andere taal te downloaden?

Zonee, indien je de link nog hebt, Harry, kan je die even doorpb'en?

bvd.

Voor zover ik weet Enterprise én Ultimate..

Licensing requirements state that versions of the Windows Vista operating system can include only a single language, with the exception of the Windows Vista™ Ultimate and the Windows Vista™ Enterprise editions. For editions other than Windows Vista Ultimate and Windows Vista Enterprise, Windows will automatically remove all non-default languages from the computer after the end user completes the Windows Welcome.
http://technet2.microsoft.com/Windo...9fd8-4963-b06a-5ecc457006c71033.mspx?mfr=true

http://www.microsoft.com/uk/windows/products/windowsvista/editions/enterprise/default.mspx
Multi-language support

An interface language controls which language a user sees in the Windows Start menu, in the help system, in built-in management tools and in Windows dialog boxes. Windows Vista Enterprise includes all available interface languages in one offering. Access to all worldwide Windows interface languages enables organisations to build a single deployment image that can be used worldwide and to deploy individual PCs that simultaneously offer different interface languages for different users.

The Windows Vista Enterprise edition is only available to Microsoft Volume Licence customers, it is not available for retail purchase.

Windows Vista Enterprise is designed to meet the needs of large global organisations and those with highly complex IT infrastructures. If your organisation has these requirements, Windows Vista Enterprise will help you lower your IT costs and will provide additional layers of protection for your sensitive data.

Laatst bewerkt:
Dat blijkt goed nieuws te zijn dan...

Ik was hier nl bang voor omdat de Enterprise-editie niets meer zou zijn dan de bussiness + vista's bitlocker.

Enterprise is een beetje "geheimzinnig". Nooit veel ruchtbaarheid aan gegeven en ook niet veel over te vinden, gek genoeg.

Link spraakherkenning

Hoi !

Je kunt gewoon via configuratiescherm - landinstellingen schakelen tussen de talen die je erop hebt staan !

Is geen enkel probleem, omdat de kernel van Vista altijd Engels is, onafhankelijk van de taal die je gebruikt.

Dit in tegenstelling tot XP, waar je een compleet andere installatie moest downloaden om van taal te verandere.

Heb je toevallig geen Ultimate, laat het dan even weten, daar is ook een oplossing voor !

Maar ik ben er even niet, dus misschien kan ook iemand anders dat voor je regelen.

Greetz,

Harry.

Hallo Harry,

Ik zou graag ook de link willen om spraakherkenning te krijgen op mijn vista home premium NL.
Heel erg bedankt alvast voor de mail.

Heb namelijk dragon.... al geprobeerd maar deze werkt niet incombinatie met Homeseer automation software.

Gr. Paul.

Hoi !

Sorry, maar met Premium: helaas !!

Na SP1 zijn ook de MUI(taal)-pakketten herzien, waardoor het niet meer mogelijk is deze te gebruiken anders dan bij Ultimate.

Dus: upgraden naar Ultimate misschien een optie ?

Dit hoeft je niets te kosten; stuur me maar een mailtje als je PC tenminste met Home Primium voor-geinstalleerd is gekocht.

Greetz,

Harry.

speech recognition probleem

261iyjm.jpg

Wie kan mij helpen. Ik krijg speech recognition nog steeds niet klaar

groet djlian

Hoi, dan is het de bedoeling dat je een nieuw topic maakt en niet gaat posten in een topic uit 2007 :confused: Ik doe hier maar een slotje op :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan