Sprankelende tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertini

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
156
Ik heb iemand voor haar verjaardag een opgemaakte brief gestuurd via Opmaak - Lettertype - tablad Effecten en heb toen Sprankelende tekst gekozen. Zag er mooi uit. maar helaas, ik krijg de sprankels niet meer weg. Nu moet ik iedere keer als ik een nieuw document wil maken eerst naar Teksteffecten gaan om Sprankelende Tekst ongedaan te maken.

Heeft iemand hierover weleens iets gehoord, en zo ja... wat is dan de oplossing?

Alvast bedankt voor het meedenken.

gertini
 
zoek in verkenner je normal.dot op en gooi die weg.

Als je daarna word opstart maakt ie een nieuwe standaard normal.dot aan en is het waarschijnlijk wel opgelost.
 
Zodra je het ongedaan hebt ge maakt moet je volgens mij in die scherm op standaard.. drukken:D
 
Je kunt Word opstarten en de tekst vervolgens de opmaak geven waarvan je wilt dat deze standaard is. Klik linker-muisknop, ga naar lettertype en klik vervolgens op standaard en tot slot op ja. Vanaf dat moment neemt de tekst altijd de opmaak aan die je op dat moment koos. Tenzij je de opmaak verandert natuurlijk.
 
Zoals jullie kunnen zien aan mijn aanmeldingsdatum, '2000', ben ik geen echte beginneling.
Toch kom ik altijd weer dingen tegen die anders reageren dan dat ik wil.
Sprankelende tekst heb ik aangezet, en dat blijft aan! Ik heb via Verkenner naar normal.dot gezocht, maar niet gevonden. Heb al enkele malen op Standaard... geklikt, zonder resultaat.
Misschien is het tijd voor een nieuwe installatie van office 2003.

Hartelijk dank voor het meedenken. We hebben er alles aangedaan, helaas zonder resultaat.

gertini
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan