'springen' met de tabtoets van besturingselement

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chantal1966

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2013
Ik heb een standaardbrief gemaakt met besturingselementen. Beveiligd met wachtwoord en opgeslagen als word-sjabloon.
In deze standaardbrief heb ik rechtsboven een tekstvak geplaatst voor de adressering van de brief. In dit tekstvak een besturingselement. Nu wil ik deze brief gaan gebruiken en 'springen' met de tabtoets van besturingselement naar het volgende besturingselement. Bij deze handeling slaat 'hij' echter het element in het tekstvak over; ook handmatig met de muis kom ik er niet in... Wie, oh wie, weet het specifieke antwoord op deze probleemstelling?

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn. haar topic. Daarbij was de topic van 2001, dus al heel lang niet actueel meer.

Succes met je vraag.

Bedankt voor uw reactie. Kunt u mij vertellen waar ik op had moeten klikken om deze vraag te stellen? Ik kom er niet goed uit wijs...
Alvast hartelijk bedankt. Groet, Chantal

Als je in een forum kijkt, zie je boven de blauwe balk een knop <nieuwe vraag plaatsen>. De betekenis ervan lijkt mij duidelijk :).
Wat je vraag betreft: dat gaat niet lukken; tekstvakken 'luisteren' niet naar de Tab toets, dus met Tab ga je er nooit komen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan