Sprite over laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

pim1994

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2008
Hallo,

Ik heb toenet een half glas sprite over mijn laptop geknoeid:confused:
Nu doet hij het niet meer, heb accu er al uitgehaald, is niet nat ofzo.
Iemand die weet wat ik moet doen?
Alvast bedankt;)

EDIT:Hij doet het weer:D Ik heb hem opengemaakt, zaten nog een paar druppels in alles afgeveegt en droog gemaakt.:D
Bedankt.;)

EDIT2:Onder mijn toetsen zit nogal redelijk veel plak, hoe kom ik onder het toetsenbord?
Ik heb een Packerd Bell.

Laatst bewerkt:
batterij eruit laten en een paar dagen op een warme plek neerzetten om te drogen

sprite?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

In ieder geval geen spanning meer op zetten dus geen voeding en geen accu.Dan toestel open maken en zo goed mogelijk laten opdrogen,daarna zo goed mogelijk reinigen met wasbenzine op een doekje of met een kleine schilderborstel en dan weer goed laten opdrogen,dit product droogt zeer snel op maar PASOP ZEER BRANDBAAR EN GIFTIG BIJ INADEMEN!!!!!!! dus bij voorkeur buiten doen.Maar helaas als de vloeistof er over gegaan is met de spanning er op is de kans op beschadiging wel erg groot.
In ieder geval succes en iets weten wat het resultaat was?

plak

Bij laten opdrogen alleen zal alles plakken als de pest.Ik heb tientallen afstandsbedienigen van tv's moeten reinigen met porto en limo en vanalles er in en wasbezine was het enige middel.

Bij laten opdrogen alleen zal alles plakken als de pest.Ik heb tientallen afstandsbedienigen van tv's moeten reinigen met porto en limo en vanalles er in en wasbezine was het enige middel.
Ik heb hem net opengemaakt en er is helemaal niks plakkerigs of nat:eek:

Onder mijn toetsen zit nogal redelijk veel plak, hoe kom ik onder het toetsenbord?
Ik heb een Packerd Bell.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan