spy bot updates ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

massimo591

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2002
ik probeer de nieuwe updates te downloaden van spybot,op een of andere manier reageert ie daarna niet meer.weet iemand hoe ik deze updates kan installeren zonder dat spybot crashed?
greetz massimo

Ik had dat ook.
Ik heb hem eerst laten scannen en verwijderd wat hij vond en nu doet tie het weer.

zal ik es proberen,kijken of dat lukt,kon je erna die updates installeren?
greetz mass

Ja, daarna deed alles het weer.
Of het daardoor kwam weet ik niet.

nog steeds miks,ga maar over op adaware denk ik,...........
gettz mass

verander eens de download locatie, dat heeft mijn probleem opgelost.

Geplaatst door de jean
verander eens de download locatie, dat heeft mijn probleem opgelost.

Hoe doe je dat in Spybot dan ?
Ik zie maar één locatie.
Dat probleem van updaten had ik ook .
Na het nog een keer te proberen ging het wel.
Toen wel erg traag.

gewoon aan de rechterkant van de locatie bovenaan klikken, dan kunt ge kiezen.....

Geplaatst door de jean
gewoon aan de rechterkant van de locatie bovenaan klikken, dan kunt ge kiezen.....

Het staat gewoon dus bij het update venster.
Was me niet opgevallen omdat ik daar gelijk de lokatie (Safer- Networking#1) ziet.
Maar bedankt .

ik heb geprobeerd om via een andere te downloaden maar mij lukt het niet,wel zoeken naar updates,maar zo gauw als ik ze wil installeren reageert spybot nergens meer op,heb hem ook al opnieuw geinstalleerd.werkte ook niet
greetz mass

oke,het is gelukt heb ze via andere site binnen gehaald.bedankt voor de tip
greetz mass

Geplaatst door massimo591
ik heb geprobeerd om via een andere te downloaden maar mij lukt het niet,wel zoeken naar updates,maar zo gauw als ik ze wil installeren reageert spybot nergens meer op,heb hem ook al opnieuw geinstalleerd.werkte ook niet
greetz mass
je werkt toch niet via een proxy ?

Het lukt (mij) nog altijd niet om de updates te downloaden. Ik heb al een scan met spybot gedaan, maar dat maakt niks uit. Updaten via een andere site kan ik niet vinden.
Is dit een tijdelijk ongemak van Spybot? op hun site kan ik er niets over terugvinden...

heb ff gekeken, mij lukt het nu ook niet, spybot loopt vast

Het is toch gewoon je download locatie veranderen, na het zoeken na updates zie je boven in het scherm "safer-networking #1 (Europe) rechts daar naast
staat een klein pijltje, klik daar op en kies een andere locatie, dan moet het lukken (bij mij wel in ieder geval)

Groetjes Jozo

ps. biertjuh72 kan je dat oog niet uitzetten, ik word er een beetje nerveus van :8-0:

Laatst bewerkt:
Bij mij hing Spybot ook op de Europese locaties. EON ( de onderste) deed wonderen. Alles zonder problemen binnen kunnen halen.:thumb:

@xanax : jij bent de eerste die klaagt over mijn avatar.
Is het echt zo erg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan