spybot ¿

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
782
hallo mensen,

weer een vraagje over spybot (s) had hem ff geinstalleerd, maar daarna deed msn het niet meer
en internet niet, weet iemand hoe de juiste instellingen zijn , het gaat me meer over spyware en andere dingen die er niet op mogen zitten, heb hem eraf gehaald en nu gaat het weer goed, maar aangezien het zo aangepresen werd tezamen met adaware , wil ik het toch nog eens proberen.

bij voorbaat dank
groetjes marcel

ps had een check gedaan en alles reparereren, en toen was msn weg en internet,,
 
Spybot is wat té goed. Mischien even de lijst van spybot hier posten voor je iets verwijdert. Met Adaware kan je weinig gebeuren, met Spybot kan je idd van alles vast laten lopen. Jammer als het klopt dat Adaware al lang niet meer het programma heeft geupdate.
 
spybot¿

hoi caveman,

bedankt voor je reactie,
maar er moet toch een soort van handleiding zijn wat je aanvinkt of juist uitvinkt wat verwijdert wordt , ik moet zeggen heb hem bekeken laat in de nacht , is al een fout van me , zeker met nieuwe progies.
Resoluut is die wel, werd duizelig van de lijst, had uitgevinkt wat al eerder was besproken, maar misschien toch wat over het hoofd gezien.
iedergeval gebruikers van spybot .... alle reacties zijn welkom.
bij voorbaat dank
groetjes
marcel
 
Ik heb alles gelaten zoals het was en tot nu toe ging er niets mis.
 
Re: spybot¿

Geplaatst door 1marcel
hoi caveman,

bedankt voor je reactie,
maar er moet toch een soort van handleiding zijn wat je aanvinkt of juist uitvinkt wat verwijdert wordt , ik moet zeggen heb hem bekeken laat in de nacht , is al een fout van me , zeker met nieuwe progies.
Resoluut is die wel, werd duizelig van de lijst, had uitgevinkt wat al eerder was besproken, maar misschien toch wat over het hoofd gezien.
iedergeval gebruikers van spybot .... alle reacties zijn welkom.
bij voorbaat dank
groetjes
marcel

Had je wel geupdate voordat je alles reinigde. Anders kan Spybot dezelfde scahde aanrichten als Adaware.

Kijk hier: http://www.cexx.org/lspfix.htm voor het tooltje dat je winsock kan repareren.

Groetjes,

Pieter
 
spybot

hoi Helmond

heb naar de link gekeken, maar kom niet verder, want alles staat rode kruisjes bij uitleg over spybot... jammer want het leek heel goed uitgelegd

groetjes
marcel
 
spybot

hoi beste mensen,

heb het weer eens geprobeerd,, zit nu weer spybot op en is nu wat duidelijker.
heb al wat scans gedaan en nu zonder problemen, heb zelf niks verandert aan de instellingen.... maar mocht iemand nog goeie suggesties hebben is dat zeker welkom.

iedergeval bedankt voor jullie reacties,
groetjes
marcel
 
Ik vind Spybot toch zeer duidelijk omschreven hoe te gebruiken. Lees eens help door van dit programma. Daarin staat duidelijk beschreven hoe te werk te gaan.
Tip: Rood is Spyware en adware , en kan zonder meer verwijdert worden ( repareer problemen).
Tip: Groen is gebruikssporen ( zie help). Deze kunnen gerepareerd worden.
Tip: Zwart is systeeminstellingen/register e.d. Dit is een verhaal apart. Hier wordt gezocht naar onregelmatigheden in het systeem c.q register. Om hiermee door te gaan is op eigen risico! Daarom heb ik deze bij bestandsinstellingen "in het systeem" uitgevinkt. Doe ook regelmatig zoeken naar updates.
Groetjes Lei Slaats.
 
Pieter heedt gelijk:

Mits je ALLE updates geinstalleerd hebt, zodat ook de laatste versie van Commonname gecovered is, kan SpyBot geen schade aan je internetverbinding veroorzaken.

Maar dan nog brengt dat LSP tooltje uitkomst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan