Spybot en tools.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

piepoeh

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2002
Berichten
718
Hallo,

Vandaag is er een virus (Fedix.A) aangetroffen door mijn virusscanner (Norman) in het bestand tools.dll. Dit wordt door spybot gebruikt. Nu heeft mijn scanner dit bestand verwijderd. Als ik nu spybot opstart krijg ik de error dat hij dit bestand mist. Als ik op ok druk, start het programma wel gewoon op en lijkt ook nog goed te werken. Is het een probleem dat tools.dll weg is of moet ik voor de zekerheid SB opnieuw installeren?

Verder nog een opmerking van algemene aard, het opstarten van helpmij en/of een tread hiervan gaat de laatste tijd tergend langzaam. Ligt dit aan mij of.......
 
Laatst bewerkt:
Installeer hem gewoon even opnieuw als je zeker weet dat alles weer clean is.
Scan even online of er nog wat op zit.

Trojanscanner

Virusscanner



Verder nog een opmerking van algemene aard, het opstarten van helpmij en/of een tread hiervan gaat de laatste tijd tergend langzaam. Ligt dit aan mij of.......

Daar heb ik ook last van volgens mij ligt het aan de server.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door piepoeh
Verder nog een opmerking van algemene aard, het opstarten van helpmij en/of een tread hiervan gaat de laatste tijd tergend langzaam. Ligt dit aan mij of.......
Ligt niet aan jou.
Ik en meerdere mensen hebben hier ook last van.
Als het drukker wordt kan de server het niet lekker verwerken.
Wat ik zo begrijp wordt er aan gewerkt.:)
Kijk maar in de sectie "Feedback", daar staan een paar topics erover.
 
Spybot verwijderd, prullenbak e.d. leeg gemaakt, daarna op virussen gescant met norman en housecall. Schoon systeem.
Spybot opnieuw gedownload via http://www.safer-networking.org/index.php?page=spybotsd&lang=nl en geinstalleerd, gelijk begint norman te piepen dat er een 4us is aangetroffen in tools.dll.

kan er ergens nog een 4us verborgen zitten die norman en housecall niet kunnen vinden of kan hij met de download mee gekomen zijn
 
Waar staat die tools.dll?

Ik heb hem in mijn pr.files\spybot staan en mcafee kan er gewoon mee overweg
 
Geplaatst door m@rio
Waar staat die tools.dll?

Ik heb hem in mijn pr.files\spybot staan en mcafee kan er gewoon mee overweg

daar staat hij bij mij ook, norman kan deze file niet cleanen en gooit hem dus weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan