SpyBot - Immuniseer

Status
Niet open voor verdere reacties.

annetje77

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Hallo,

Ik heb vandaag spybot geupdate n nu heb ik een optie Immuniseer bijgekregen! Ik zou graag wat uitleg over deze optie krijgen, want ik weet niet wat dat doet n hoe ik dit het best kan instellen? (ik heb al onder help gekeken maar daar vind ik niks evenals op de site)

Uitleg.

Het is bedoelt als extra bescherming tegen Spyware.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door hendricus
Kijk onder help->tutorial->search&destroy->immunizing.

Dat had ik dus al geprobeerd, maar kwam altijd op 'Cannot display page'!

Bedankt Bennie voor de link, nu heb ik ineens mijn help-probleem ook opgelost.

Laatst bewerkt:
Dat kon ik niet opmaken uit je post, bij mij werkt ie prima. Maar de site die Bennie tipt is natuurlijk een prima aanvulling.
111sxyxwave.gif

Spywareblaster werkt nog beter dan die immuniseer fuctie van Spybot.
Spyblaster ook geinstalleerd en toch vind spybot en ad-aware soms nog spyware, of maakt spyblaster deze spyware alleen maar onschadelijk middels het kill-bit???

Hoi Blue Thunder,

SpywareBlaster beschermt alleen tegen ActiveX spyware en tegen tracking cookies.
Als je zo volledig mogelijk tegen spyware beschermd wil zijn zou je Spywareguard erbij moeten nemen of Ad-Watch (onderdeel van Adaware 6 Plus en Pro versie)
Inderdaad kun je ook nog spyware downloaden die dan vervolgens niets kan doen omdat je SpywareBlaster of de Immunizer van Spybot gebruikt.
Wat wordt er bij jou gevonden aan spyware?

Groetjes,

Pieter

Mijn dochters zitten ook vaak op de computer en regelmatig duiken double click en i-look op laatst ook nog swporta deze deed echter ook niets dus ik denk dat spywareblaster op zichzelf wel goed werkt.

Heb je wel de laatste versie?
Ik heb de doubleclick cookies 4 keer staan in het SpywareBlaster lijstje.
SWPorta, daar kan SpywareBlaster niet veel tegen uitrichten. Hooguit de instellingen terugzetten nadat je SWPorta verwijderd hebt.

Groetjes,

Pieter

Heb spywareblaster geupdate nadat ik de nieuwste spybot search & destroy (1.2) had binnengehaald, ca. 5 dagen geleden.

Er was gisteren nog een update, maar vijf dagen geleden stonden die doubleclicks er ongetwijfeld ook al in. Hou het maar even in de gaten als je wil, misschien mist hij nog een variant.

Groetjes,

Pieter

Pieter,
Heb vanochtend de nieuwste updates binnengehaald, kijken of het nu goed werkt...:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan