Spybot (items verwijderen weer terug)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Spybot dedecteert. Wordt vervolgens verwijderd en bij een volgende is het meeste weer terug. Zie bijlage

Bijlagen

• S&D.jpg
    S&D.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 39
start eens op in veilige mode en probeer het nog eens
je kan ook ewido er op zeten en die eens laten scannen deze is gratis als basic,
wel verwijder die wel de troep.

Mijn vraag was onvindbaar, dus een laat antwoord. Sorry. Inderdaad ewido gedraaid. Kreeg beduidend ander "vuil" dan via spybot. Daarna spybot gedraaid en toen kwam het volgende zoals op de bijlage staat er nog uit. Heeft het iets met mijn firewall te maken die ik niet aan de praat kan krijgen?

Bijlagen

• S&D2.jpg
    S&D2.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 29
Wat er in je laatste screenshot wordt weergegeven door SPybot S&D, kun je laten negeren. Spybot geeft aan, dat er dingen uitgeschakeld zijn in het Beveiligingscentrum van Windows. Kennelijk heb je daar het een en ander veranderd.

volgens mij is dat meer aangepast door troep zou het toch voor fixen kiezen

Telkenmale als ik de computer opstart en spybot laat zoeken komen dezelfde items te voorschijn. (Eerdere bijlage2) Kan het iets te maken hebben met de firewall want die werkt niet bij mij. Opm. Fixen helpt dus niet want het komt steeds terug.

Grappig, hij zet de items in je s&d2 juist aan, indien je ze niet uitvinkt, je kunt dit controleren in de services, configuratiescherm, systeembeheer.

Bedoel je dat ik dus niets moet fixen en de vinkjes weghalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan