Spybot Resident zwart naar witte lijst !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Hoi,
Ik wil een registerwaarde die ik voorheen op blokkeren heb gezet nu toelaten,dus van zwarte naar witte lijst zetten,maar dit lukt me niet.
Teatimer vindt ik totaal niet terug in m'n Spybot tools en in de wittte en zwarte lijst kan ik alleen maar items bekijken,niet naar een andere lijst zetten.

Wat doe ik verkeerd en hoe kan het wel ?

Verder valt me op dat zowel bij mij,m'n zoon en m'n schoonbroer het waarschuwingsvenster waarin Spybot vraagt om "toe te staan" of "te blokkeren" niet goed wordt weergegeven en de knoppen niet zichtbaar zijn,enkel juist een klein vakje waarop men kan klikken.
Na wat proberen weet je wel wat toestaan en blokkeren is maar dat kan toch niet correct zijn,is dit bij iedereen zo of wat is er fout bij ons drieën ?

Groet
Eric

Wanneer heb je voor het laast geupdate,doe dat eerst,is het dan niet weg het niet goed weergeven,is het een bekend foutje,en kan geen kwaad

Na update blijft dat schermpje dezelfde fout vertonen,mja...daar kan ik mee leven hoor.
Het ander probleempje is de hoofdzaak :
Hoi,
Ik wil een registerwaarde die ik voorheen op blokkeren heb gezet nu toelaten,dus van zwarte naar witte lijst zetten,maar dit lukt me niet.
Teatimer vindt ik totaal niet terug in m'n Spybot tools en in de wittte en zwarte lijst kan ik alleen maar items bekijken,niet naar een andere lijst zetten.

Wat doe ik verkeerd en hoe kan het wel ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan