spybot S&D. no updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagleforce

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
Het programma werkte altijd goed. Maar plots haalt het geen nieuwe updates binnen Melding :" your computer has no signature installed yet" Status check complete Updates available maar binnen hsalen ho maar. Waar zit de spaak??.

spybot S&D wil niet updaten

Ja stom van mij. Toen ik het eers6te bericht had verzonden,realiseerde ik me deat het bericht maar half was.
Ik had moeten vermelden: a.) wat voor andere veiligheids en onderhouds programmas er op mijn computer zitten. Dat zijn Avast free edition, Winzip systeem utilities suite en vanzelf windows defender.
En bovendien vergat ik te vermelden dat ik inderdaad geprobeerd heb op nieuw te installeren. Eerst geheel gedesinstalleerd en op nieuw de computer gestart en opnieuw gedownload. Maar geen effect.
Mijn computer draait op windows vista home premium 64 bits.

Ja stom van mij. Toen ik het eers6te bericht had verzonden,realiseerde ik me deat het bericht maar half was.
Ik had moeten vermelden: a.) wat voor andere veiligheids en onderhouds programmas er op mijn computer zitten. Dat zijn Avast free edition, Winzip systeem utilities suite en vanzelf windows defender.
En bovendien vergat ik te vermelden dat ik inderdaad geprobeerd heb op nieuw te installeren. Eerst geheel gedesinstalleerd en op nieuw de computer gestart en opnieuw gedownload. Maar geen effect.
Mijn computer draait op windows vista home premium 64 bits.

Probleem is niet opgelost.
Ben in overleg met medewerker van het programma. Ben bang dat het programma besmet is en waarbij deinstallatie gevolgdt door reinstallatie niet de oplossing is. Wordt vervolgt.
Eagleforce

Het is nu 7 juli.
Probleem nog steeds niet opgelost.
Communicatie met Spybot S&D medewerkers verbroken (om voor mij onbekende reden)
Zie nu in het window "update" het volgende:

YOUR COMPUTER HAS NO SIGNUTURES INSTALLEd YET dit kan misschien de oorzaak zijn.

Ik sluit dus dit bericht en merk het als "opgelost" en stel een nieuwe vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan