SpyBot S&D Update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update Spybot S&D 1.4

19-08-2005.

* Detection rules (716 KB).
* Immunization database (364 KB).

Laatst bewerkt:
Update Spybot S&D 1.4

26-08-2005.

* Detection rules (740 KB).
* Immunization database (364 KB).
* Englisch descriptions (54 KB).
* Englisch Help (181 KB).

Update Spybot S&D 1.4

09-02-2005.

* Detection rules (885 KB).
* Immunization database (365 KB).

Update Spybot S&D 1.4

09-09-2005.

* Detection rules (889 KB).

Update.

23-09-2005.

* Detection rules (865 KB).
* Immunization database (365 KB).

30-09-2005.

* Detection rules (909 KB).

Ik heb spybot opnieuw geinstalleerd maar ik krijg nu bij controle slechts 711 items te zien die gecheckt worden.
Dat lijkt me niet normaal toch?
Waar zijn al die andere gebleven?

Geplaatst door hawkie
Ik heb spybot opnieuw geinstalleerd maar ik krijg nu bij controle slechts 711 items te zien die gecheckt worden.
Dat lijkt me niet normaal toch?
Waar zijn al die andere gebleven?

Neem aan dat je de Updates hebt geinstalleerd na installatie?

Als ik op ´zoek naar updates´ klik dan krijg ik de melding dat er geen updates meer zijn.

Geplaatst door hawkie
Als ik op ´zoek naar updates´ klik dan krijg ik de melding dat er geen updates meer zijn.

Verwijder Spybot S&D 1.4 via Start --> Configuratiescherm --> Software. Sluit pc af en start weer op. Kijk vervolgens in C:\Program Files of daar de map Spybot Search & Destroy aanwezig is, anders deze verwijderen. Download Spybot S&D 1.4 opnieuw en installeer deze. Waarschijnlijk lukt het nu wel!

Heb precies gedaan wat je gezegd hebt, maar nu zijn zelfs die 711 items verdwenen :(

Ik heb het programma geinstalleerd, updates gedownload en geinstalleerd en bij het immuniseren krijg ik de melding dat 7324 aanvullende items geblokkeerd zijn. Als ik dan het programma start dan komt links onderin het balkje te staan ´unknown´ en 0,1 sec. later volgt de melding ´gefeliciteerd, geen spybots aangetroffen´

Wat is dat toch? Heb dit programma al tig keer geinstalleerd in het verleden op verschillende pc´s en altijd ging het goed.

edit: laat maar :D
Heb nu voor de 3e keer programma gestart en voila, daar zijn de 30 duizend-nog-wat items ineens weer :confused:

De wegen van een computer zijn ondoorgrondbaar !

Laatst bewerkt:
Update.

18-11-2005.

* Detection rules (1 MB).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan