SpyBot S&D Update

Status
Niet open voor verdere reacties.
2003-10-10

Hijacker
+ ClearSearch.Net
+ ShopAtHome
+ WhazIt
+ CoolWWWSearch (Global-Finder)
+ IE Plugin
++ Lycos.SideSearch
+ WinLogon
++ IEDLL.ToonComics
++ 2020Search
++ PrizeSurfer.RSync
++ WebAssist.MyFreeInternetUpdate
+ ToolbarCC
++ IncrediFind
++ PowerSearch
+ System1060
++ TMKSoft.XPlugin
++ SearchWWW.IEToolbar
+ CoolWWWSearch.SlawSearch
+ SearchV.WinShow
++ AdGoblin
++ IEMonit.Adult
++ QHosts

Spyware
+ Cydoor
+ CommonName
+ Xupiter
+ I-Lookup
++ MyWay.MyBar
+ Bargain Buddy
+ Hotbar
++ WurldMedia (TravCheck)
+ NetworkEssentials.ScBar
+ Huntbar

Malware
+ MagicControl.WinMgts
++ DyFuCA.InternetOptimizer
++ BookedSpace
++ Look2Me
++ PowerScan
++ MediaUpdateStats

Keylogger
+ iSpyNow3

Tracks
++ AceMoney
++ CompressIt
++ DIMIN Image Viewer
++ Easi Mp3
++ Magic Mail Monitor
++ Quick Zip + RegAlyzer

Legenda
++ nieuw
+ verbeterd

Heb zojuist Spybot geinstalleerd op pc van iemand, maar kan de updates niet binnenhalen. Melding: fout bij binnenhalen van update info bestand

Hoe verder?

Laatst bewerkt:
Hoi margaNo,

Al andere servers geprobeerd?
SaferNetworking#1 doet het in ieder geval bij mij.

Groetjes,

Pieter

Hey Pieter, nee ik kan geen mirror selecteren. Er staat weliswaar een pijltje achter de checkbox maar als ik er op klik opent ie niet.

Is er iets misgegaan bij de installatie misschien?
Is opnieuw installeren een optie?

2003-11-02
Hijacker
+ SearchV.WinShow ++ Kazaa hijacker ++ MyWebSearch ++ WindowEnhancer + ISTbar.Slotch + PowerScan ++ ShareDocs ++ NavExcel ++ DotcomToolbar.LinkSummary ++ KExplorer ++ SeekSeek ++ PrimeSoft.SafeSearch ++ CoolWWWSearch
Spyware
++ VX2/h.ABetterInternet ++ Winpup + PurityScan + n-Case + WhenU.SaveNow + ClientMan
Malware
++ MapiSvc32 ++ UCSearch.ArmBender + InternetWasher + Look2Me ++ SpyBan
Keylogger
++ EmployeeMonitoring
Trojans
++ Syscopy.Mailserver ++ AV.Sinkin
Dialer
+ Unknown (17) + Unknown Type2 (2) + Aconti + All-In-One Telcom + Dialer_XX + Dialler + Hacker.ag (3) + InterSysInc + Liquid Inc + RasDialer + Piratos + Vloading + Webdialer (12)
Tracks
++ Adobe Acrobat eBook Reader ++ cam2pc ++ Creative MediaSource ++ Inno Setup ++ MS Snapshot Viewer ++ pdfFactory 2.x

Ik krijg de melding dat er een helpfile Nederlands-update (52kB) gedownload kan worden, maar vervolgens lukt dat maar niet (ook niet via de andere sites).

Had ik ook al last van, daarna deed spybot het helemaal niet meer, en wou een rapport verzenden.
ik heb het maar verwijderd.

Groeten Oossie

Bedankt oossie voor de snelle reactie. Ik ga hem ook maar eraf gooien want ik geloof niet dattie erg belangrijk is.
Uhh, hoe gooi je dat er af? :(

Laatst bewerkt:
Regelmatig scannen op spyware is zeker geen overbodige luxe. Als je virusscanner problemen geeft gooi je hem er toch ook niet af.

Ik heb spybot helemaal verwijderd en ben overgegaan op adware,
spybot verwijderd in het configuratiescherm.

Groeten Oossie

ik probeer inmiddels ook al een week de update (Nederlandse helpfile) binnen te halen, maar krijg steevast de boodschap "!!!slechte checksum!!!".

Ik geef spybot S&D nog 1 kalenderweekje en dan verwijder ook ik 'm definitief van mijn hdd.......... en vetrouw ik voortaan alleen nog maar op Ad-Aware.

:thumb: Pasja, ik heb bewondering voor je geduld :cool:

Groeten Oossie

(beetje laat)
Heb die helpfile op de sluit-uit lijst gezet en er is niks meer aan de hand. Zielig (;)) voor dat programma om het er na een foutje af te gooien, toch?

:)

Andre,

je hebt 100% gelijk. Het enige waar ik mij een beetje aan stoor bij Spybot was het feit dat het zo lang duurt voordat het probleem verholpen is. Dat vind ik minder "professioneel" (al weet ik dat het programma niet commercieel is).

De angst die dan bij mij ontstaat is het mogelijk ook niet feilloos werken van het progje. Tel daarbij op dat Ad-aware (zeker de laatste tijd weer) soms meerdere reffiles per week uitbrengt, dan gaat bij DEZE gebruiker het vermoeden ontstaan dat Spybot iets minder betrouwbaar is............ ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan