Spybot S&D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smilodon

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
53
Aloha ..

Ik heb de pc van me pa opgekuist , er is alleen 1 probleem dat terug blijft komen ..

Als ik Spybot S&D start , krijg ik de volgende melding:

"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat framedyn.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen."


Heb uiteraard volop gezocht op google , maar de oplossing die daar staat (steeds dezelfde oplossing en er word gesuggereerd dat als je deze actie uitvoert , het altijd opgelost moet zijn) werkt niet ..

http://support.microsoft.com/defaul...b;EN-US;Q319114

Ik heb die framedyn.dll gekopieerd vanuit dllcache en in wbem geplakt , waar ie overigens al stond , en ook %SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\wbem toegevoegd aan de "System variables" , zowel Path als Pad geprobeerd als "Variable name" ..

(Click Start, right-click My Computer, and then click Properties on the shortcut menu that appears. If you receive the following error message, click OK:
rundll32.exe - Unable To Locate Component
This application has failed to start because framedyn.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem. , deze foutmelding krijg ik dus niet als ik op eigenschappen van "deze computer" klik , alleen wanneer ik spybot start)

Heb ook Spybot opnieuw geinstalleerd , maar dit helpt ook niet , hij doet het overigens wel nadat ik de foutmelding heb weggeklikt ..

Nu heb ik via dit forum gehoord dat het opgelost kan worden door framedyn.dll in de map van spybot te plaatsen , maar dit vind ik eerlijk gezegd niet zo'n goed idee .. het werkt overigens wél , maar verander liever niet zomaar iets in de spybot map ..

Ik los t liever anders op , bv toch op een 1 of andere manier via die "System variables"

Ik was er nog vergeten bij te melden dat bij de "System variables" helemaal geen Path of Pad bestond , en ik die dus zelf heb moeten aanmaken , wat overigens ook beschreven staat in die link van M$ ..
hoort deze (path dus) er niet gewoon tussen te staan? (ditstaat er overigens wel : naam van variabele : PATHEXT , waarde van variabele : .COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH , maar dit lijkt me niet wat wordt bedoeld)

Hartelijk bedankt voor eventuele reactie's

MVG ,

Smilodon
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan