Spybot Search & Destroy

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
518
Bij Spybot Search & Destroy heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Na controle wordt steeds het volgende aangegeven:
Windows Security Center.FirewallDisableNotify en
Windows Secutrity Center.AntiVirusDisableNotify.

Als ik het rapport afdruk staat er bij Firewall:
Windows Security Center FirewallDisableNotify:Settings (Registerverandering.,nothing done) en
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify!dword:0
En bij AntiVirus:
Windows Security Center>AntiVirusDisableNotify:Settings (Registerverandering.,nothing done) en
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify!dword:0

Ik gebruik de laastste McAfee als firewall en anti-virusprogramma. De firewall van XP staat ingesteld.

Buffy reageerde dat dit notificaties van S-S&D zijn van Windows en dat ik deze op de negeerlijst kan zetten. Maar ik kom er niet uit hoe dat moet.

Mijn dank alvast.

Groet,

Ruut
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn reacties van Spybot op de instellingen van de notificaties van het Windows Beveiligingscentrum. Je kunt deze resultaten van Spybot op de negeerlijst plaatsen.
 
Ik heb gekeken hoe ik meldingen van Spybot op de negeerlijst moest plaatsen maar ik kom daar niet uit. Wil je mij helpen hoe dit te doen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ruut
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan