spybot search en destroy vindt nooit iets

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Goedemorgen,

Dit is eigenlijk geen vraag maar eerder een opmerking om te kijken of andere leden er ook zo over denken.

Ik heb ad-aware en Spybot search en destroy.
Nu scan ik iedere dag mijn computer en adaware heeft wel iedere dag een nieuwe update zodat hij ook iedere dag wel minimaal 3 a 4 nieuwe meldingen vindt.

Spybot daarentegen heeft bijna nooit een update en als ik dit progje draai dan is het geloof ik 3 maanden geleden dat hij iets gevonden heeft. Is het nu zo dat ad-aware beter is?

Ik wilde hier gewoon even de meningen over weten.

groetjes
Debby
:D

Ik heb regelmatig updates van Spybot. Ik gebruik ze naast elkaar t er aanvulling van elkaar. Je kan denk ik niet zeggen dat de één beter is als de ander. Ze vinden gewoon andere dingen.

Hallo Deb's,

Dit gebeurd bij ook bij mij en ook bij de andere, daarom gebruik ik ook Ad-aware erbij.
Ad-awere gebruik ik dagelijks omdat die erg snel is tegenover Spybot, diegebruik ik voor de wekelijkse schoonmaak.

Lucia

Citaat: "Nu scan ik iedere dag mijn computer en adaware heeft wel iedere dag een nieuwe update zodat hij ook iedere dag wel minimaal 3 a 4 nieuwe meldingen vindt."

Vraag ik me toch af waarom jij dagelijks spyware op je pc vindt...:eek: Lees deze zeer nuttige site van Pieter eens door: http://home01.wxs.nl/~kleyn080/Spywareinfonl.html
Je kan dus ook spyware zoveel mogelijk proberen te voorkomen. :)

Gezina,

Als ik jou reactie lees, dan heb ik mij niet goed uigedrukt in mijn bericht.:o

Ik bedoel: Adaware kan erg snel een scan uitvoeren en als ik een op tijd internet geweest ben, gebruik ik die voor een snelle scan om mijn pc zuiver te houden van Ad-aware.

Spybot gebruik ik om eens in de week om ook de gebruikersporen van de pc te halen.

Groeten Lucia

Geplaatst door Arretje
Ik denk dat de makers van Spybot zich vooral bezighouden met versie 1.3
Download centre http://www.majorgeeks.com/download2471.html

Ik draai elke avond CWShredder laatste versie vind nooit wat
Spybot 1.3 vond 7 CoolWebSearch items
Wat kun je nu nog vertrouwen:confused:

Hoi Arretje,

Die versie heb ik. Het is natuurlijk alleen maar beter dat het niets vindt maar toch, ik vond het zo raar.

Hoi Gezina,

Ik heb ook wat instellingen anders gezet. Bedankt voor de tips.

groetjes
debby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan