SpyBot... WAT verwijderen na scannen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

AFCA_Holland

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Ik heb een vraag over SpyBot.
Na het scannen verschijnt een lijst.
Hoe weet je nu wat je precies wel of niet moet repareren/verwijderen??
Bij de (Engelse) uitleg wordt ondermeer gesproken over red, black en green entries, maar ik begrijp dat niet.
Wie kan dit uitleggen??

Bij voorbaat dank...

als je bij instellingen alleen controleren op spybots aanvinkt, kan je alles verwijderen wat ie vindt

Bedankt, ik zal er nu wel uitkomen...

Snap alleen nog niets van die zogenaamde 'red, black en green entries', sterker, ik kan die kleuren nergens ontdekken, maar misschien kijk ik erover heen... kleurenzwak he -))

Desondanks zal ik (alvast) aanvinken dat dit probleem wat mij betreft opgelost is.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Ad Aware daarnaast en Norton I.S., mijn ervaring is dat je niet goed genoeg beveiligd kunt zijn...

adware is out, het is allang geleden dat er een update kwam, men wacht op een nieuw 6.0 versie is nu in een beta versie en zal snel op inet te vinden zijn

Toch nog een vraag hierover...

Als ik gescand heb verschijnt een niet aangevinkte lijst (groene letters) met allemaal rode uitroeptekens ervoor
Er staat boven: congratulations, no spybots were found.

Moet ik nu 1. die lijst gewoon zo laten staan en niets aan doen, 2. alles aanvinken en repareren/verwijderen of 3. ergens naar toe verplaatsen??

Laatst bewerkt:
Hij heeft dus niets gevonden, dus er is niets aan de hand, gewoon afsluiten,

de uitroeptekens zijn meestal voor windows toepassingen, oa cookies ed die kunnen gewoon blijven is geen probleem ;)

ter info , je kan ook de nederlandse taal instellen, via settings>language.en klik op de nederlandse taal:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan